• Baraentilligen

BIM MARS 2018

Hej!

Hittade ingen bim tråd för mars så startar en nu. Har bim tidigast 1.3. Fjärde barnet, fjärde försöket. Hoppas på många plus i tråden! :)

• Svar på tråden BIM MARS 2018
  • Lisa81molander
    Milian03 skrev 2018-03-15 22:48:58 följande:

Är på CD12... Har ont i äggstockarna och lite molvärk.

Tog äl-test idag. Det är inte positivt men definitivt en stegring från igår.

Fotade inte ens testet från igår då det knappt syntes nåt.

Nu kommer jag fortsätta testa varje dag och se om det stegrar som jag hoppas. Kanske äl nu till helgen. :)

Men är det normalt att ha äl-känningar INNAN äl-test ens är positivt?

Hej hej

Jag hade hög fertilitet i 6 dagar både med stickor och cb digital på 7 dagen maximal, så var aktiv i sängen även idag för att höja era chanser.

Lycka till
  • Lisa81molander
    Hepphopp skrev 2018-03-15 19:05:56 följande:

Positiva äl-test 26 och 27 februari så antar att äl skedde den 28 feb.. så då blir bim 14/3.

Har dock alltid haft regelbunden mens men helt plötsligt valde äl att ske 1 vecka senare än vanligt.. skulle egentligen ha mens den 7/3.. men i och med att äl blev sen så sköts mensen fram.. testade dock negativt igår.. så nu väntar jag på mensen :(

Hej hepphopp

Exakt så gjorde min cykel förra månaden, hade då en cykel på 37 dagar ist för 27, man blir lite galen när kroppen leker så med en.

Håller tummarna för dig
  • Lisa81molander
    Lisa81molander skrev 2018-03-16 05:44:11 följande:

Hej hej

Jag hade hög fertilitet i 6 dagar både med stickor och cb digital på 7 dagen maximal, så var aktiv i sängen även idag för att höja era chanser.

Lycka till

Förlåt detta inlägg hamnade nog fel
  • Lisa81molander
    Kidrauhl skrev 2018-03-15 23:36:22 följande:

Legat o läst i tråden ett tag, bestämde mig nu för att bli medlem :)

Har inte bim förens 31 ???? så vet inte om jag ska vara kvar här eller hoppa över direkt till april. Enligt flo är de ägglossning i helgen o testen är slut. Så får se var detta slutar ;)

Klart du ska vara här hos oss, välkommen hit
  • mucklis

Jag var helt säker att jag inte haft äl trots positivt äl test den 8/3 då min temp inte ökade. Nu igår så hoppade tempen upp ett snäpp över linjen i NC och imorse hade den ökat igen. Kan temphöjning verkligen komma så sent som 5-6 dagar efter äl? Det jag hört är att ökningen ska komma dagen efter äl så är lite smått förvirrad. :)

• Tredjebarnsladdis

Har ingen som helst koll när min ÄL har varit. Först denna månad jag lärt mig att flytningar blir olika beroende på ägglossning! Och här har jag trott i ca 20 års tid att det är fel på mig, konstiga flytningar som ändras hela tiden, måste vara sjuk.

Tragiskt att man inte får lära sig det i skolan, men intressant jag lärt mig det nu. Inte mig det är fel på utan kroppen är skapad så ;)

Min ÄL bör ha varit nu i alla fall och har myst till det med maken ganska regelbundet nu ända sen mensen slutade. Ungefär varannan dag, men blev inte varje dag vid ÄL som jag önskade pga jobb.

Får se om det tar sig. Hade PMS humör igår, sjukt irriterad på alla. Maken skämtade att jag kanske är gravid, jag tror inte det men man kan ju hoppas :)

• Emhy89
    Hepphopp skrev 2018-03-16 07:43:14 följande:

Och där kom mensen.... :(

Jobbigt :( 
  • Samba80

Samma här! Så då får man hoppa till BIM april istället! Bättre lycka till oss båda nästa gång!

Svar på tråden BIM MARS 2018