Böneutrop!
Hur ser ni på det? Ska det få tillåtas på allmän plats i Sverige och bör det lagstiftas om förbud?
Hur ser ni på det? Ska det få tillåtas på allmän plats i Sverige och bör det lagstiftas om förbud?

"Breivik: Mitt nätverk en kristen version av al-Qaida"
www.dn.se/nyheter/varlden/breivik-mitt-natverk-en-kristen-version-av-al-qaida/
Min grundmurade uppfattning är att homofobi, islamofobi, fundamentalism osv. ska och bör motverkas och att det ske inom ramen för demokratiska principer och respekt till mänskliga rättigheter (där religionsfriheten ingår),
Det största terrordådet i norden utfördes av en kristen extremist."Breivik: Mitt nätverk en kristen version av al-Qaida"
Var skriver jag att jag stör mig på muslimer och är rädd för att många är extremister? Jag är inte mer orolig för muslimska fundamentalister än vad jag är för svenska nazister/ högerextrema nationalister
Min grundmurade uppfattning är att homofobi, islamofobi, fundamentalism osv. ska och bör motverkas och att det ske inom ramen för demokratiska principer och respekt till mänskliga rättigheter (där religionsfriheten ingår),
"Breivik: Mitt nätverk en kristen version av al-Qaida"
Touché...
Menar du på allvar att du inte har hört talas om islamofobi, kristofobi eller antisemitism (det du kallar Judafobi)? Lär ni er inget i skolan nu förtiden? Detta är ju direkt pinsamt. Slå upp orden slamofobi, antisemitism och kristofobi så kan vi fortsätta diskussionen därefter.