BIM juli 2018
Hej!
Startar en tråd för juli. Starta en BIM-lista nedan. All lycka till <3
Hej!
Startar en tråd för juli. Starta en BIM-lista nedan. All lycka till <3
Nä, det blir ingen sladdis om det inte funkar. Vi har redan fyra barn och nöjer oss med dem. :) Ngt fel är det säkert, men tänker aldrig skydda mig mer, blir det så blir det.
Hej
Kommer in från juni tråden. Försök nr 2, barn nr ett
BIM-lista
1 juli - Jagvetdåinte , Syskon
2 juli - johannastroberg, Fotbollsbebbe, MammaKA
3 juli - längtan efter ett syskon
4 juli - Issari, Periksson90, AllaGodaTingÄrTre
5 juli - ettlitetsyskon, eman303 Sanfo1, Blåstjärna, emmaaaaaaa
6 juli - JenniB
7 juli - missmli
9 juli - soffipropp1987
10 Juli - Elsaida
12 juli- Månflicka
13 juli - babytjejen
14 juli - Nicciz, niiskuneiti
15 Juli - Mist
16 Juli - Esofe
18 Juli - lyckligast80
20 juli - Thorax
21 juli - Ejjami, S0mmarb3bisen
22 juli EmmalinneaS
Nä så är de ju, tänker mer att har du problem med sköldkörteln kan de vara bra att veta över låg, då det kan påverka ditt mående med, knte bara för att ska ffa barn :)
Vad härligt att äl har varit nu, längtar efter min nu
Hej :) hoppar in här eftersom mensen dök upp idag.... hoppas på juli:) bim är 21/7.
Hej!
Är lite fundersam över min ägglosnning denna månaden haha.
Har BIM den 5/7 så tänkte att min ägglossning skulle ske ungefär 20/6.
Hade lite konstig molvärk i helgen 17/6 men kom inga typiska äggvite ägglossningsflytningar? Nu har jag istället lite "rinniga flytningar" haha.
Någon som har upplevt samma?
Tacksam för svar :)
Hej på er,
Vi har bestämt oss för att försöka skaffa ett till barn. Vi har en dotter sedan tidigare som snart är 4. Då gick allt hur snabbt som helst, så vi hoppas att vi har turen med oss även denna gång.
Vi har bestämt oss för att börja verkstan till semestern, alltså i juli. Tror därför att första BIM blir den 28:e juli.
Någon som har lust att lägga till mig i BIM listan?
Ibland gör man lite oplanerade saker. Jag fick nys om Werlabs i söndags, beställde tester på nätet, tog promenad via vårdcentralen igår och tog prov. Impulsivt och oplanerat. :) Fsh, sköldkörtelprov, progesteoron, testeoron samt östrogenprov blev det. Jag som inte tänkt detta alls, men kan nu få ett hum om mina hormoner. Kunde helt enkelt inte låta bli. :) Ska ta ca en vecka att få svar...
Fick mens 8/6 och började ÄL-testa i söndag på dag 10. Brukad ha pos test dag 15 ÄL dag 17. Men fick positivt ikväll på dag 12. Min kropp är helt i obalans och för första gången i hela mitt liv kan jag inte lita på min cykel. Så himla typiskt när en försöker göra barn! Haha
Allt blir alltid lite bökigare när vi insiminerar. Förvarnade donatorn om fredag och söndag men så blir det redan imorgon!
Men kul ändå att det blir tidigare. :)
Positivt ägglossningstest idag , har inte haft sex sen i söndags och kommer inte kunna ha det förens kl 23 ikväll då min sambo kommer hem . Hur är chanserna då ?
Positivt ägglossningstest idag , har inte haft sex sen i söndags och kommer inte kunna ha det förens kl 23 ikväll då min sambo kommer hem . Hur är chanserna då ?