• Nicciz

BIM juli 2018

Hej!

Startar en tråd för juli. Starta en BIM-lista nedan. All lycka till <3

• Svar på tråden BIM juli 2018
  • sanfo1
    MammaKA skrev 2018-06-30 13:10:21 följande:

Åh jag förstår dig! Både att du ville testa och att du blev deppig. Men bara hoppas att du testade för tidigt, vänta ett tag och testa igen.

Jag är också så sugen på att testa men vill inte få negativt, känner mig dock ganska så säker. Men det vet man ju aldrig. Haha.

Jaaa jag blev så besviken, fattar inte varför jag gjorde så men kunde inte hjälpa det haha

Tack för lite lugnare ord iallafall.

Ska vänta till nästa fredag att testa om inte mensen kommer innan då.. Haha
  • Blackflower

Jag har BIM i juli. Vi har ganska nyligen börjat försöka. Har en massa frågor och detta känns som rätt forum.

Hur går det för er? Har ni barn sedan tidigare?

• AnonymAB

Halloj allihop,

Nu är jag tillbaka efter att jag blev besviken efter förra månadens negativa tester.

Öl närmar sig och jag har BIM 20 JULI enl min app.

Nu frågan hur jag ska tänka och göra för att inte missa den. har endast 4 el 5 ägglissningsstickor kvar.

När ska man försöka passa in lite extra mys för att ha större chans att lyckas denna månaden?

Kram på er<3

• AnonymAB

Det ska inte stå Öl.. Det ska stå. "Det börjar närma sig.."

• MammaKA
    sanfo1 skrev 2018-06-30 16:44:19 följande:

Jaaa jag blev så besviken, fattar inte varför jag gjorde så men kunde inte hjälpa det haha

Tack för lite lugnare ord iallafall.

Ska vänta till nästa fredag att testa om inte mensen kommer innan då.. Haha

Bra!

Jag testade mig idag på eftermiddagen, kunde inte hålla mig. Haha. Är på BIM-2. Men det visade ingenting. Lite sorgligt men hoppas på att även jag testade för tidigt. Tänker som du, att jag väntar och ser om mensen kommer annars testar jag igen på onsdag.
  • Missmli

Har börjat få mensvärk och stickningar i äggstockarna nu, brösten har ömmat sen dagen efter äl, 6 dagar till beräknad mens och hela kroppen säger att mensen är på g :(

• MaalinJ
    Anonym (Syskon) skrev 2018-06-30 15:19:15 följande:

Lyfter min fråga igen och hoppas någon kan hjälpa mig :)

Är nog väldigt individuellt. Jag har börjat köra med digitala tester. Dyrare men helt klart säkrare. Börjar testa ca 10 dagar efter men med morgon urin, eller om jag skulle få några symtom. Men jag har pcos och inte varit fertil på några månader och har väldigt oregelbunden cykel så vi för dagbok just nu så vi har något att jobba med med fertilkliniken.

Jag köpte jätte många såna billigare tester ifrån nätet (dom billigaste) fick aldrig posetivt när jag tog dom. Inte ens när jag fick utslag på dom digitala. Kvittrade under vilken tid jag tog dom.
  • S0mmarb3bisen

Äl om ca 5 dagar och jag har fått influensan, hoppas jag blir piggare nu i veckan och att det inte påverkar bebistillverkningen någonting.

Tog ut min kopparspiral den 12te så det här blir första försöket!

Här en dotter på snart 2 år sen innan :)

• AnonymAB

Halloj allihop,

Nu är jag tillbaka efter att jag blev besviken efter förra månadens negativa tester.

Nu börjar det närmar sig och jag har BIM 20 JULI enl min app.

Nu är frågan hur jag ska tänka och göra för att vi inte missa den. har endast 4 el 5 ägglossningsstickor kvar.

När ska man försöka passa in lite extra mys för att ha större chans att lyckas denna månaden?

Kram på er<3

• soffipropp1987
    Blackflower skrev 2018-06-30 17:15:21 följande:

Jag har BIM i juli. Vi har ganska nyligen börjat försöka. Har en massa frågor och detta känns som rätt forum.

Hur går det för er? Har ni barn sedan tidigare?

För oss är detta andra försöket, och vi har en fyraåring hemma. Tog ett år att bli gravid förra gången, så jag har inga större förhoppningar nu till att börja med.
Svar på tråden BIM juli 2018