BIM juli 2018
Hej!
Startar en tråd för juli. Starta en BIM-lista nedan. All lycka till <3
Hej!
Startar en tråd för juli. Starta en BIM-lista nedan. All lycka till <3
Åh jag förstår dig! Både att du ville testa och att du blev deppig. Men bara hoppas att du testade för tidigt, vänta ett tag och testa igen.
Jag är också så sugen på att testa men vill inte få negativt, känner mig dock ganska så säker. Men det vet man ju aldrig. Haha.
Jag har BIM i juli. Vi har ganska nyligen börjat försöka. Har en massa frågor och detta känns som rätt forum.
Hur går det för er? Har ni barn sedan tidigare?
Halloj allihop,
Nu är jag tillbaka efter att jag blev besviken efter förra månadens negativa tester.
Öl närmar sig och jag har BIM 20 JULI enl min app.
Nu frågan hur jag ska tänka och göra för att inte missa den. har endast 4 el 5 ägglissningsstickor kvar.
När ska man försöka passa in lite extra mys för att ha större chans att lyckas denna månaden?
Kram på er<3
Det ska inte stå Öl.. Det ska stå. "Det börjar närma sig.."
Jaaa jag blev så besviken, fattar inte varför jag gjorde så men kunde inte hjälpa det haha
Tack för lite lugnare ord iallafall.
Ska vänta till nästa fredag att testa om inte mensen kommer innan då.. Haha
Har börjat få mensvärk och stickningar i äggstockarna nu, brösten har ömmat sen dagen efter äl, 6 dagar till beräknad mens och hela kroppen säger att mensen är på g :(
Lyfter min fråga igen och hoppas någon kan hjälpa mig :)
Äl om ca 5 dagar och jag har fått influensan, hoppas jag blir piggare nu i veckan och att det inte påverkar bebistillverkningen någonting.
Tog ut min kopparspiral den 12te så det här blir första försöket!
Här en dotter på snart 2 år sen innan :)
Halloj allihop,
Nu är jag tillbaka efter att jag blev besviken efter förra månadens negativa tester.
Nu börjar det närmar sig och jag har BIM 20 JULI enl min app.
Nu är frågan hur jag ska tänka och göra för att vi inte missa den. har endast 4 el 5 ägglossningsstickor kvar.
När ska man försöka passa in lite extra mys för att ha större chans att lyckas denna månaden?
Kram på er<3
Jag har BIM i juli. Vi har ganska nyligen börjat försöka. Har en massa frågor och detta känns som rätt forum.
Hur går det för er? Har ni barn sedan tidigare?