• Nicciz

BIM juli 2018

Hej!

Startar en tråd för juli. Starta en BIM-lista nedan. All lycka till <3

• Svar på tråden BIM juli 2018
  • Esofe
    Thorax skrev 2018-06-29 09:36:54 följande:

Kroppen har ju i 100% av fallen mer rätt när äl sker än tekniken i en telefon så lyssna på den :)

Då borde äl ske rätt snart om de Inte är idag redan.

Förhoppningsvis är det vita bara rester från spermier, men det sträcks så som äggvita, fingrarna kunde hållas långt från varandra och tråden "sprack" inte. Ganska tjockt dock. Är på semester i Bulgarien och utsätter kroppen för utländsk mat så kan kanske vara en reaktion på det också. Har ÄL stickor med mig men blir inte klok på dem, ser ingen stegring. Vi får väl fortsätta njuta av varandra och bara hoppas på det bästa.
  • babytjejen

Tar bort mig från listan då äl uteblev denna månad så finns ju inga möjligheter till plus i juli..

1 juli - Jagvetdåinte , Syskon, Evaanne

2 juli - johannastroberg, Fotbollsbebbe, MammaKA, Natalie87W, Jevi87

3 juli - längtan efter ett syskon, sosarora

4 juli - Issari, Periksson90, AllaGodaTingÄrTre

5 juli - ettlitetsyskon, eman303 Sanfo1, Blåstjärna, emmaaaaaaa

6 juli - JenniB

7 juli - missmli

8 juli - LLW

9 juli - soffipropp1987

10 Juli - Elsaida

12 juli- Månflicka

14 juli - Nicciz, niiskuneiti

15 Juli - Mist

16 Juli - Esofe

18 Juli - lyckligast80

20 juli - Thorax

21 juli - Ejjami, S0mmarb3bisen

22 juli EmmalinneaS, Smultronbär

24 juli - mor till 2 väntan på nr3,

28 juli - lindabinda[/quote]

• Thorax
    Esofe skrev 2018-06-29 10:09:42 följande:

Förhoppningsvis är det vita bara rester från spermier, men det sträcks så som äggvita, fingrarna kunde hållas långt från varandra och tråden "sprack" inte. Ganska tjockt dock. Är på semester i Bulgarien och utsätter kroppen för utländsk mat så kan kanske vara en reaktion på det också. Har ÄL stickor med mig men blir inte klok på dem, ser ingen stegring. Vi får väl fortsätta njuta av varandra och bara hoppas på det bästa.

Så segt borde inte spermier vara. Annars kolla igen efter några timmar om det är samma än.

Maten borde inte påverka sekretet så pass men man vet ju aldrig. Vore väl rätt romantiskt om ni vart med bebis på semestern :)
  • Jevi87
    Esofe skrev 2018-06-29 09:20:15 följande:

Hmm nu har jag fått sådana äggviteflytningar (såna som sträcker sig mellan fingrarna)men dock är de inte genomskinliga utan lite vita . Enligt flo appen har jag ÄL på måndag...

Jag brukar få sådana flytningar ca 2-3 dagar innan mina två dagar med stegring samt att därefter släpper ägget 24-48 h efteråt vilket jag alltid känner av starkt med smärta i vänster sida oftast. Så ÄL kanske är på g för dig! :) lycka till och hoppas du får ett plus snart!
  • Anonym (Syskon)

Och nu började jag blöda lite smått. Får en ny BIM i juli, den 29, eftersom mensen kom förtidigt. Fan också!

1 juli - Jagvetdåinte , Evaanne 

2 juli - johannastroberg, Fotbollsbebbe, MammaKA, Natalie87W, Jevi87 

3 juli - längtan efter ett syskon, sosarora 

4 juli - Issari, Periksson90, AllaGodaTingÄrTre 

5 juli - ettlitetsyskon, eman303 Sanfo1, Blåstjärna, emmaaaaaaa 

6 juli - JenniB 

7 juli - missmli 

8 juli - LLW 

9 juli - soffipropp1987 

10 Juli - Elsaida 

12 juli- Månflicka 

14 juli - Nicciz, niiskuneiti 

15 Juli - Mist 

16 Juli - Esofe 

18 Juli - lyckligast80 

20 juli - Thorax 

21 juli - Ejjami, S0mmarb3bisen 

22 juli EmmalinneaS, Smultronbär 

24 juli - mor till 2 väntan på nr3, 

28 juli - lindabinda

29 juli - Syskon

• Thorax
    Anonym (Syskon) skrev 2018-06-29 13:26:04 följande:

Och nu började jag blöda lite smått. Får en ny BIM i juli, den 29, eftersom mensen kom förtidigt. Fan också!

Nej vad trist :(
  • JenniB

Nu närmar sig BIM och jag har märkt något nytt de senaste dagarna! För två dagar sedan märkte jag för första gången att jag fick ont efter orgasm. Igår, mös vi lite men endast med hjälp av fingrarna om ni förstår vad jag menar. Så jag får inte ont av att sexet var för hårt eller liknande utan bara av själva orgasmen.

Har ni känt av något liknande någon gång? Har aldrig haft det själv och läst en massa på nätet nu som såklart får en att hoppas!

• LLW
    JenniB skrev 2018-06-29 17:27:53 följande:

Nu närmar sig BIM och jag har märkt något nytt de senaste dagarna! För två dagar sedan märkte jag för första gången att jag fick ont efter orgasm. Igår, mös vi lite men endast med hjälp av fingrarna om ni förstår vad jag menar. Så jag får inte ont av att sexet var för hårt eller liknande utan bara av själva orgasmen.

Har ni känt av något liknande någon gång? Har aldrig haft det själv och läst en massa på nätet nu som såklart får en att hoppas!

Jag får det rätt ofta. Typ som mensvärk som håller i ett par minuter. Oftast runt ÄL men kan komma lite när som. Försökt googla vad det kan bero på men inte hittat något som låter vettigt. Tyvärr ingen graviditet i mitt fall men hoppas att det kan vara det för dig!
  • mor till 2 väntan på nr3
    Thorax skrev 2018-06-28 23:46:25 följande:

Vad kul, samma här, jag och tre syskon fyller år i april, sen 3 syskonbarn. Fattigmånaden brukar jag kalla den :D

Ja men det är sant, och numera verkar ju maj vara den varmaste månaden om man kollad bakåt 2-3 år.

Man börjar ju trappa ner sin fertilitet redan runt 20 år. Men nej 30 borde ju inte vara problem så sätt. Men alla graviditeter är olika, vissa får man kämpa för lite mer :(

Räknar ner til ÄL här än. Men tar de som de kommer också. Vi har bara helger på oss och de finns risk denna ÄL kommer mitt i veckan så kanske blir majbebis istället.

Hur gammal är du? Är det ditt första barn?

När är din äl o bim?
  • Sosarora

Detta fick jag i morse!!!! Testdag den 3 juli. Haft massa molvärk i svank, höfter o ljumskar. Precis som tidigare graviditeter. Eftersom två tidigare missfall hoppas vi på tredje gången gillt!!! Men känner mig inte helt ?i hamn?, vet att mkt kan fortfarande hända... <3
Svar på tråden BIM juli 2018