BIM juli 2018
Hej!
Startar en tråd för juli. Starta en BIM-lista nedan. All lycka till <3
Hej!
Startar en tråd för juli. Starta en BIM-lista nedan. All lycka till <3
Kroppen har ju i 100% av fallen mer rätt när äl sker än tekniken i en telefon så lyssna på den :)
Då borde äl ske rätt snart om de Inte är idag redan.
Tar bort mig från listan då äl uteblev denna månad så finns ju inga möjligheter till plus i juli..
1 juli - Jagvetdåinte , Syskon, Evaanne
2 juli - johannastroberg, Fotbollsbebbe, MammaKA, Natalie87W, Jevi87
3 juli - längtan efter ett syskon, sosarora
4 juli - Issari, Periksson90, AllaGodaTingÄrTre
5 juli - ettlitetsyskon, eman303 Sanfo1, Blåstjärna, emmaaaaaaa
6 juli - JenniB
7 juli - missmli
8 juli - LLW
9 juli - soffipropp1987
10 Juli - Elsaida
12 juli- Månflicka
14 juli - Nicciz, niiskuneiti
15 Juli - Mist
16 Juli - Esofe
18 Juli - lyckligast80
20 juli - Thorax
21 juli - Ejjami, S0mmarb3bisen
22 juli EmmalinneaS, Smultronbär
24 juli - mor till 2 väntan på nr3,
28 juli - lindabinda[/quote]
Förhoppningsvis är det vita bara rester från spermier, men det sträcks så som äggvita, fingrarna kunde hållas långt från varandra och tråden "sprack" inte. Ganska tjockt dock. Är på semester i Bulgarien och utsätter kroppen för utländsk mat så kan kanske vara en reaktion på det också. Har ÄL stickor med mig men blir inte klok på dem, ser ingen stegring. Vi får väl fortsätta njuta av varandra och bara hoppas på det bästa.
Hmm nu har jag fått sådana äggviteflytningar (såna som sträcker sig mellan fingrarna)men dock är de inte genomskinliga utan lite vita . Enligt flo appen har jag ÄL på måndag...
Och nu började jag blöda lite smått. Får en ny BIM i juli, den 29, eftersom mensen kom förtidigt. Fan också!
1 juli - Jagvetdåinte , Evaanne
2 juli - johannastroberg, Fotbollsbebbe, MammaKA, Natalie87W, Jevi87
3 juli - längtan efter ett syskon, sosarora
4 juli - Issari, Periksson90, AllaGodaTingÄrTre
5 juli - ettlitetsyskon, eman303 Sanfo1, Blåstjärna, emmaaaaaaa
6 juli - JenniB
7 juli - missmli
8 juli - LLW
9 juli - soffipropp1987
10 Juli - Elsaida
12 juli- Månflicka
14 juli - Nicciz, niiskuneiti
15 Juli - Mist
16 Juli - Esofe
18 Juli - lyckligast80
20 juli - Thorax
21 juli - Ejjami, S0mmarb3bisen
22 juli EmmalinneaS, Smultronbär
24 juli - mor till 2 väntan på nr3,
28 juli - lindabinda
29 juli - Syskon
Och nu började jag blöda lite smått. Får en ny BIM i juli, den 29, eftersom mensen kom förtidigt. Fan också!
Nu närmar sig BIM och jag har märkt något nytt de senaste dagarna! För två dagar sedan märkte jag för första gången att jag fick ont efter orgasm. Igår, mös vi lite men endast med hjälp av fingrarna om ni förstår vad jag menar. Så jag får inte ont av att sexet var för hårt eller liknande utan bara av själva orgasmen.
Har ni känt av något liknande någon gång? Har aldrig haft det själv och läst en massa på nätet nu som såklart får en att hoppas!
Nu närmar sig BIM och jag har märkt något nytt de senaste dagarna! För två dagar sedan märkte jag för första gången att jag fick ont efter orgasm. Igår, mös vi lite men endast med hjälp av fingrarna om ni förstår vad jag menar. Så jag får inte ont av att sexet var för hårt eller liknande utan bara av själva orgasmen.
Har ni känt av något liknande någon gång? Har aldrig haft det själv och läst en massa på nätet nu som såklart får en att hoppas!
Vad kul, samma här, jag och tre syskon fyller år i april, sen 3 syskonbarn. Fattigmånaden brukar jag kalla den :D
Ja men det är sant, och numera verkar ju maj vara den varmaste månaden om man kollad bakåt 2-3 år.
Man börjar ju trappa ner sin fertilitet redan runt 20 år. Men nej 30 borde ju inte vara problem så sätt. Men alla graviditeter är olika, vissa får man kämpa för lite mer :(
Räknar ner til ÄL här än. Men tar de som de kommer också. Vi har bara helger på oss och de finns risk denna ÄL kommer mitt i veckan så kanske blir majbebis istället.