• Nicciz

BIM juli 2018

Hej!

Startar en tråd för juli. Starta en BIM-lista nedan. All lycka till <3

• Svar på tråden BIM juli 2018
  • Månflicka
    AllaGodaTingÄrTre skrev 2018-06-28 12:44:21 följande:

Vi inseminerar med donator hemma, så visst är det bökigt. Här hemma är det verkligen bebisfabrik runt ÄL haha

Tänk om alla kunde ?bara köra på och hoppas att det tar sig?. Vilken dröm.

Här är det iaf försök nummer 6 och idag är det ÄL+9. Känner mig som när jag väntade båda andra barnen (trötthet, molvärk och kissnödig) men så va det vid 3 av de andra försöken utan att det betydde nåt :(

Verkligen bebisfabrik då förstår jag!

Jag är nog skengravid varje månad, tror alla tankar på en liten sätter snurr på alla hormoner, har sällan känt mig så hormonell som nu. Vidrig pms både innan mens och vid ägglossning, det gör inte mannen mer sugen på mig Hahaha
  • mor till 2 väntan på nr3

Mensen kom kl 14 idag så ingen bebis i mars ..

det jag stör mig mest på var att jag ville ha en bebis i feb el mars inte i april, maj eller på sommaren.

Så jag måste försöka o ladda om.

Kan inte bestämma mig för om jag ska köpa nya ägglossningstest o ha stenkoll, eller om jag ska försöka o ?slappna av? lite o försöka intala mig själv att det händer när det händer.. svårt!

Med våra andra 2 barn så blev dom till på första försöket och jag hade inte ens i närheten sån koll som jag har nu på mim cykel..

Nu äl 9/7

• Thorax
    mor till 2 väntan på nr3 skrev 2018-06-28 16:45:24 följande:

Mensen kom kl 14 idag så ingen bebis i mars ..

det jag stör mig mest på var att jag ville ha en bebis i feb el mars inte i april, maj eller på sommaren.

Så jag måste försöka o ladda om.

Kan inte bestämma mig för om jag ska köpa nya ägglossningstest o ha stenkoll, eller om jag ska försöka o ?slappna av? lite o försöka intala mig själv att det händer när det händer.. svårt!

Med våra andra 2 barn så blev dom till på första försöket och jag hade inte ens i närheten sån koll som jag har nu på mim cykel..

Nu äl 9/7

Nej vad trist :(

April är ju bästa månaden :D inte för varmt och inte för kallt.

Jag är väl den som inte riktigt tror på de där med slappna av. Det blir ju svårare och svårare också att få barn för varje år. Så att de andra gick lätt är sällan garanti att nästa gör tyvärr.
  • Evaanne

Hej!

Jag lägger till mig på BIM-listan! Vi har försökt i 6 månader och jag har känt mig skengravid nästan varje månad !

1 juli - Jagvetdåinte , Syskon, Evaanne

2 juli - johannastroberg, Fotbollsbebbe, MammaKA, Natalie87W, Jevi87

3 juli - längtan efter ett syskon, sosarora

4 juli - Issari, Periksson90, AllaGodaTingÄrTre

5 juli - ettlitetsyskon, eman303 Sanfo1, Blåstjärna, emmaaaaaaa

6 juli - JenniB

7 juli - missmli

8 juli - LLW

9 juli - soffipropp1987

10 Juli - Elsaida

12 juli- Månflicka

13 juli - babytjejen

14 juli - Nicciz, niiskuneiti

15 Juli - Mist

16 Juli - Esofe

18 Juli - lyckligast80

20 juli - Thorax

21 juli - Ejjami, S0mmarb3bisen

22 juli EmmalinneaS, Smultronbär

24 juli - mor till 2 väntan på nr3,

28 juli - lindabinda

• Anonym (Lilladu)

Hej! Jag tog ett clear blue predict early-test imorse på bim -3. Det är med allra största sannolikhet negativt men jag tyckte mig ana ett jättesvagt streck som satte griller i huvudet...Förmodligen är det min hjärna som framkallar synvillor bara för att jag så himla gärna vill detta! Är det nån annan som ser något eller varit med om liknande resultat?

• Anonym (Försök 3)
    Anonym (Lilladu) skrev 2018-06-28 19:06:14 följande:

Hej! Jag tog ett clear blue predict early-test imorse på bim -3. Det är med allra största sannolikhet negativt men jag tyckte mig ana ett jättesvagt streck som satte griller i huvudet...Förmodligen är det min hjärna som framkallar synvillor bara för att jag så himla gärna vill detta! Är det nån annan som ser något eller varit med om liknande resultat?

Jag kanske också inbillar mig, men jag tycker mig se sträcket!
  • johannastroberg

[/m

[quote=78838715][quote-nick]Anonym (Lilladu) skrev 2018-06-28 19:06:14 följande:[/quote-nick]Hej! Jag tog ett clear blue predict early-test imorse på bim -3. Det är med allra största sannolikhet negativt men jag tyckte mig ana ett jättesvagt streck som satte griller i huvudet...Förmodligen är det min hjärna som framkallar synvillor bara för att jag så himla gärna vill detta! Är det nån annan som ser något eller varit med om liknande resultat?

Jag har fått ett sånt resultat varje gång jag inte varit gravid. Tog ett för skojs skull under mensen & fick samma resultat, är med största sannolikhet ett spökstreck vilket cb alltid verkar visa. Tyvärr.
  • Thorax

Spökstreck är väl mer grå än rosa och det där ser rätt rosa ut tycker jag :)

Då jag tagit early när de inte vart nåt så har de inte visat nåt streck alls öht.
  • Anonym (Lilladu)
    johannastroberg skrev 2018-06-28 19:10:29 följande:
    Jag har fått ett sånt resultat varje gång jag inte varit gravid. Tog ett för skojs skull under mensen & fick samma resultat, är med största sannolikhet ett spökstreck vilket cb alltid verkar visa. Tyvärr.
    Jo det är nog så, sträcket är väldigt svagt! Nya tag helt enkelt....
  • Anonym (Lilladu)
    Anonym (Försök 3) skrev 2018-06-28 19:09:25 följande:
    Jag kanske också inbillar mig, men jag tycker mig se sträcket!
    Lite hopp finnsGlad
Svar på tråden BIM juli 2018