BIM juli 2018
Hej!
Startar en tråd för juli. Starta en BIM-lista nedan. All lycka till <3
Hej!
Startar en tråd för juli. Starta en BIM-lista nedan. All lycka till <3
Vi inseminerar med donator hemma, så visst är det bökigt. Här hemma är det verkligen bebisfabrik runt ÄL haha
Tänk om alla kunde ?bara köra på och hoppas att det tar sig?. Vilken dröm.
Här är det iaf försök nummer 6 och idag är det ÄL+9. Känner mig som när jag väntade båda andra barnen (trötthet, molvärk och kissnödig) men så va det vid 3 av de andra försöken utan att det betydde nåt :(
Mensen kom kl 14 idag så ingen bebis i mars ..
det jag stör mig mest på var att jag ville ha en bebis i feb el mars inte i april, maj eller på sommaren.
Så jag måste försöka o ladda om.
Kan inte bestämma mig för om jag ska köpa nya ägglossningstest o ha stenkoll, eller om jag ska försöka o ?slappna av? lite o försöka intala mig själv att det händer när det händer.. svårt!
Med våra andra 2 barn så blev dom till på första försöket och jag hade inte ens i närheten sån koll som jag har nu på mim cykel..
Nu äl 9/7
Mensen kom kl 14 idag så ingen bebis i mars ..
det jag stör mig mest på var att jag ville ha en bebis i feb el mars inte i april, maj eller på sommaren.
Så jag måste försöka o ladda om.
Kan inte bestämma mig för om jag ska köpa nya ägglossningstest o ha stenkoll, eller om jag ska försöka o ?slappna av? lite o försöka intala mig själv att det händer när det händer.. svårt!
Med våra andra 2 barn så blev dom till på första försöket och jag hade inte ens i närheten sån koll som jag har nu på mim cykel..
Nu äl 9/7
Hej!
Jag lägger till mig på BIM-listan! Vi har försökt i 6 månader och jag har känt mig skengravid nästan varje månad !
1 juli - Jagvetdåinte , Syskon, Evaanne
2 juli - johannastroberg, Fotbollsbebbe, MammaKA, Natalie87W, Jevi87
3 juli - längtan efter ett syskon, sosarora
4 juli - Issari, Periksson90, AllaGodaTingÄrTre
5 juli - ettlitetsyskon, eman303 Sanfo1, Blåstjärna, emmaaaaaaa
6 juli - JenniB
7 juli - missmli
8 juli - LLW
9 juli - soffipropp1987
10 Juli - Elsaida
12 juli- Månflicka
13 juli - babytjejen
14 juli - Nicciz, niiskuneiti
15 Juli - Mist
16 Juli - Esofe
18 Juli - lyckligast80
20 juli - Thorax
21 juli - Ejjami, S0mmarb3bisen
22 juli EmmalinneaS, Smultronbär
24 juli - mor till 2 väntan på nr3,
28 juli - lindabinda
Hej! Jag tog ett clear blue predict early-test imorse på bim -3. Det är med allra största sannolikhet negativt men jag tyckte mig ana ett jättesvagt streck som satte griller i huvudet...Förmodligen är det min hjärna som framkallar synvillor bara för att jag så himla gärna vill detta! Är det nån annan som ser något eller varit med om liknande resultat?

Hej! Jag tog ett clear blue predict early-test imorse på bim -3. Det är med allra största sannolikhet negativt men jag tyckte mig ana ett jättesvagt streck som satte griller i huvudet...Förmodligen är det min hjärna som framkallar synvillor bara för att jag så himla gärna vill detta! Är det nån annan som ser något eller varit med om liknande resultat?
[/m
[quote=78838715][quote-nick]Anonym (Lilladu) skrev 2018-06-28 19:06:14 följande:[/quote-nick]Hej! Jag tog ett clear blue predict early-test imorse på bim -3. Det är med allra största sannolikhet negativt men jag tyckte mig ana ett jättesvagt streck som satte griller i huvudet...Förmodligen är det min hjärna som framkallar synvillor bara för att jag så himla gärna vill detta! Är det nån annan som ser något eller varit med om liknande resultat?