BIM juli 2018
Hej!
Startar en tråd för juli. Starta en BIM-lista nedan. All lycka till <3
Hej!
Startar en tråd för juli. Starta en BIM-lista nedan. All lycka till <3
Tack <3
Brukar du ha molvärk i svanken vid mens? Jag brukar inte det, därför jag blev misstänksam.
Håller mina tummar för dig!!
Hej allihopa!
Gjorde en dum grej idag.. tog ett cb early i morse och va helt säker på att det skulle visa positivt vilket det inte gjorde.
Här bim den 5/7 (om jag räknat rätt). Tycker bara att jag har så mycket symtom, brännande bröst, mycket flytningar och molvärk. Kan ju vara mensen men har inte haft så innan.
Så hoppas att det är för tidigt för gravtest men blev så himla deppig..
Hej allihopa!
Gjorde en dum grej idag.. tog ett cb early i morse och va helt säker på att det skulle visa positivt vilket det inte gjorde.
Här bim den 5/7 (om jag räknat rätt). Tycker bara att jag har så mycket symtom, brännande bröst, mycket flytningar och molvärk. Kan ju vara mensen men har inte haft så innan.
Hej allihopa!
Jag har bim 9/7, har velat testa sen igår. Man är ju så nyfiken! Men det är ju på tok för tidigt att testa nu, det vet jag mycket väl. MEN MAN VILL JU SÅ GÄRNA VETA! :D Dagarna går så långsamt nu också. Har varit ledig denna veckan men ska jobba heltid nästa vecka så då kanske dagarna går lite fortare :)
Åh jag förstår dig! Både att du ville testa och att du blev deppig. Men bara hoppas att du testade för tidigt, vänta ett tag och testa igen.
Jag är också så sugen på att testa men vill inte få negativt, känner mig dock ganska så säker. Men det vet man ju aldrig. Haha.
Åh jag vill också testa nuuuu men ska vänta tills... Nästa vecka, gah. Har inte beräknad mens förrän fredag haha. Tror dock att det kan ha tagit sig men å andra sidan, hur vet man det? Testet får svara på det lite senare eller mensen, för då är det ju liksom inga tvivel längre!
Mensen kom ju som sagt igår. Inte helt oväntat då jag misstänkte att vi missat ägglossningen. När i cykeln bör man börja testa med ägglossningstest? Är det morgon, middag och kväll man ska testa (dvs 3 per dag)?
Har aldrig gjort ett seriöst försök med ägglossningstest så allt är nytt för mig.
Lyfter min fråga igen och hoppas någon kan hjälpa mig :)
Lyfter min fråga igen och hoppas någon kan hjälpa mig :)