BIM juli 2018
Hej!
Startar en tråd för juli. Starta en BIM-lista nedan. All lycka till <3
Hej!
Startar en tråd för juli. Starta en BIM-lista nedan. All lycka till <3
tack för era svar!!
Hej! Jag tog ett clear blue predict early-test imorse på bim -3. Det är med allra största sannolikhet negativt men jag tyckte mig ana ett jättesvagt streck som satte griller i huvudet...Förmodligen är det min hjärna som framkallar synvillor bara för att jag så himla gärna vill detta! Är det nån annan som ser något eller varit med om liknande resultat?
Nej vad trist :(
April är ju bästa månaden :D inte för varmt och inte för kallt.
Jag är väl den som inte riktigt tror på de där med slappna av. Det blir ju svårare och svårare också att få barn för varje år. Så att de andra gick lätt är sällan garanti att nästa gör tyvärr.
April är bästa månaden på så vis att jag själv fyller år 9/4 och min lillebror 3/4 o sen har vi 2 till nära släkt som oxå fyller år i april, min dotter som är 4 fyller år i början av maj. Jag tyckte det var jobbigt med en så pass nyfödd bebis när det var enormt varmt i maj o juni.
Jag är 30 år så jag tänker att åldern för min del inte ska sätta några väldiga käppar i hjulet än.
Men det är bara på det igen o så ska jag snart ha semester o försöka slappna av lite mer
Hur går det för dig?
Ingen tempökning idag heller så är bara att inse....ingen ägglossning denna månad :( kanske därför det kändes annorlunda. Att den molvärken jag kände i tisdags bara var att ägget försökte släppa el något annat...
Har aldrig varit med om att tempen inte höjts efter äl sedan jag börjat temp..
Åldersnojig som jag är så kan jag inte sluta tänka...är detta första tecknet på jag börjar bli för gammal.
Vill bara att tiden ska gå fort till nästa äl så man kan få ett riktigt försök igen o hoppas att detta bara var för en månad...
Ni som varit gravida flera gånger. Här era symtom varit olika eller samma?
Jag själv har ju varit gravid några gånger men jag kommer bara ihåg symtomen på förra graviditeten och dom är helt annorlunda än det jag känner just nu. Känns dessutom som att mensen ska komma när som helst. Hade väl i och för sig varit bra om den kom nu (om den ändå ska komma) så att vi hinner med "ett rill" försök i juli.
Ingen tempökning idag heller så är bara att inse....ingen ägglossning denna månad :( kanske därför det kändes annorlunda. Att den molvärken jag kände i tisdags bara var att ägget försökte släppa el något annat...
Har aldrig varit med om att tempen inte höjts efter äl sedan jag börjat temp..
Åldersnojig som jag är så kan jag inte sluta tänka...är detta första tecknet på jag börjar bli för gammal.
Vill bara att tiden ska gå fort till nästa äl så man kan få ett riktigt försök igen o hoppas att detta bara var för en månad...
Hmm nu har jag fått sådana äggviteflytningar (såna som sträcker sig mellan fingrarna)men dock är de inte genomskinliga utan lite vita . Enligt flo appen har jag ÄL på måndag...
Hmm nu har jag fått sådana äggviteflytningar (såna som sträcker sig mellan fingrarna)men dock är de inte genomskinliga utan lite vita . Enligt flo appen har jag ÄL på måndag...