BIM juli 2018
Hej!
Startar en tråd för juli. Starta en BIM-lista nedan. All lycka till <3
Hej!
Startar en tråd för juli. Starta en BIM-lista nedan. All lycka till <3
Hej och välkommen!
Nu vet jag inte åldern på övriga i gruppen, men kul med någon jämnårig :) Har du barn sen innan eller är den första ni försöker tillverka? :)
Jag är 31 och har ett barn som precis fyllt 4, så vi är på andra försöker nu för att få syskon.
Hej
Har BIM om 2-3 dagar. Fick en MA i december och sen väntade vi med att försöka förrän i april. Kan ngn kolla om detta är ett svagt streck eller är det opålitligt?
Hade sån verklig dröm så läskigt.
Var hos en kompis och vart tvungen att gå på toan. Väl där började magen krampa och jag liksom tog i lite. Ut kommer mens samt en stor typ golvbollsklump som jag genast visste var en bebis.
När jag vaknade sprang jag såklart direkt på toan haha :D inget där såklart. 3 veckor till mens ju.
Jag är också typ i samma ålder, jag är 32 och mitt barn fyller 4 i augusti. :) Kul med någon i lite samma situation.
Såg nu efter att ha läst allt som skrivits här idag att vi ju är många i åldern 30-33 :) Superkul! Är kanske en ganska vanlig ålder att skaffa barn å andra sidan :)
Hade sån verklig dröm så läskigt.
Var hos en kompis och vart tvungen att gå på toan. Väl där började magen krampa och jag liksom tog i lite. Ut kommer mens samt en stor typ golvbollsklump som jag genast visste var en bebis.
När jag vaknade sprang jag såklart direkt på toan haha :D inget där såklart. 3 veckor till mens ju.
Jag är 35 med två barn sedan tidigare (3 och 4 år). Är inne på 6:e försöket och har BIM idag. Lite rosa imorse när jag torkade mig plus ett negativt test (brukar plussa ÄL+12 och är på ÄL+15 idag) så jag ställer sorgligt nog in mig på augustitråden och ett sjunde försök.
Tyvärr börjar ju åldern kännas som ett problem. :(
Vad roligt med någon i samma situation!! :D Det kändes väldigt konstigt för mig med men ändå bra som du säger haha.
Vad spännande, du måste hålla mig uppdaterad hur det går för dig då!
Jag och sambon har planerat att testa ihop på lördag. Vet inte hur jag ska kunna vänta men det känns mer säkert på något sätt. ;) Du då?
Hur har det gått?
Har någon känningar av graviditet?
Tog ett test idag BIM+2 blev ett väldigt väldigt svag streck på babyplans vanliga teststicka. Kan man lita på det??? Testade med tidigt test i lördags utan något alls.
Vad tror ni? Bild längst ner.
Försvinner spökstreck när testet torkat eller blir det starkare?
1 juli - Jagvetdåinte , Syskon, Evaanne, Theresu
2 juli -Glädje5, Fotbollsbebbe, Natalie87W, Jevi87
3 juli - längtan efter ett syskon, sosarora
3 juli- mjj, hoppas på ett andra barn
4 juli - Periksson90, AllaGodaTingÄrTre
5 juli - ettlitetsyskon, eman303 Sanfo1, Blåstjärna, emmaaaaaaa
6 juli - JenniB
7 juli - missmli, Anna82
8 juli - LLW
9 juli - soffipropp1987
10 Juli - Elsaida
12 juli- Månflicka, niiskuneiti
14 juli - Nicciz, Ejjami
15 Juli - Mist
16 Juli - Esofe
18 Juli - lyckligast80
19 juli - IBS (har ett annat konto där heter jag VIFEM)
20 juli - Thorax, Försök 3
21 juli - S0mmarb3bisen
22 juli - EmmalinneaS, Smultronbär, mor till 2 väntan på nr3,
22 Juli - Incognita, Försök 1
28 juli - Syskon, zion
29 juli - johannastroberg
31 juli - MammaKA, Issari, lindabinda