BIM juli 2018
Hej!
Startar en tråd för juli. Starta en BIM-lista nedan. All lycka till <3
Hej!
Startar en tråd för juli. Starta en BIM-lista nedan. All lycka till <3
Jag är 35 med två barn sedan tidigare (3 och 4 år). Är inne på 6:e försöket och har BIM idag. Lite rosa imorse när jag torkade mig plus ett negativt test (brukar plussa ÄL+12 och är på ÄL+15 idag) så jag ställer sorgligt nog in mig på augustitråden och ett sjunde försök.
Tyvärr börjar ju åldern kännas som ett problem. :(

Bim-2 idag, fler än jag som är på samma?
Trodde verkligen stenhårt på att jag var gravid eller höll på att bli gravid förra veckan, men hittills inget plus. Testade igår mitt på dagen med känsligt test och nope, inget.
Det enda som är nu är att jag har molvärk och PMS, men inte alls som förra gången jag var gravid så loppet är nog kört när man knappt har symptom :(
Skulle ni tolka detta ÄL test som positivt. Är nästa lika starkt som kontrollstrecket men inte riiiktigt. Ska ta ett nytt om några timmar :) 
Skulle ni tolka detta ÄL test som positivt. Är nästa lika starkt som kontrollstrecket men inte riiiktigt. Ska ta ett nytt om några timmar :)
Men usch vilken läskig dröm! Skönt att vakna sen och förstå att det verkligen bara var en dröm!
Jag har också drömt massa konstigt med barn, graviditet o allt! Det är ju de ända man tänker på hela dagarna så det är väl inte så konstigt iof haha :)
Men fy vilken obehaglig dröm!
Idag har jag en blandning av tryck mot blåsan, fortfarande känslan av att jag kommer få en urinvägsinfektion. Men det gör inte ont utan bara ett lätt tryck så att jag känner mig lite kissnödig. Men jag har inte urinvägsinfektion för det vet jag hur det känns när man kissar.
När trycket släpper blir det en molande känsla längre ner än vid mensvärk, alltså inte över äggstockarna utan längre ner.
Mycket skumt detta.
Men långt kvar till BIM så mycket hinner hända :)