• Nicciz

BIM juli 2018

Hej!

Startar en tråd för juli. Starta en BIM-lista nedan. All lycka till <3

• Svar på tråden BIM juli 2018
  • Månflicka

Vilken dag fäster ägget? Är nog skengravid så det bara sjunger om det haha. Livmodern molvärker och brösten är sjukt ömma och idag har magen svullet upp dom vid mens... men är ju bara på dag ÄL+7 så måste ju bara vara min hjärna som är gravid och inte kroppen haha XD

• Thorax
    Månflicka skrev 2018-07-04 17:32:52 följande:

Vilken dag fäster ägget? Är nog skengravid så det bara sjunger om det haha. Livmodern molvärker och brösten är sjukt ömma och idag har magen svullet upp dom vid mens... men är ju bara på dag ÄL+7 så måste ju bara vara min hjärna som är gravid och inte kroppen haha XD

Mellan 5-10 dagar om jag inte minns fel. Så kan helt klart vara det :)
  • Esofe

Nu börjar jag bli lite nojjig och orolig. Första gången sen pillerstoppet som jag följer min menscykel. Skulle haft ÄL i måndags, haft en liten blödning igårkväll och idag. Är det normalt att ha ett helt dygn?

• AllaGodaTingÄrTre
    lyckligast80 skrev 2018-07-04 14:01:41 följande:

Japp, känner med dig! 38 år, försök nr 13.

Jobbigt :( Men sen känner jag de som är över 40 som lyckats utan problem och de under 25 som försökt längre än vi. Men så jobbigt. De första två barnen gick så mycket lättare.
  • maria1992

Hej tjejer!

Detta är mitt 9 försök och är idag BIM+2-3.

Varje jag säger de är för min cykel är 28-29 dagar och är idag på 31.

Första månaden utan temp, ägglossningstest osv odv. Bara fokuserat på annat. Tänk om det nu är så man lyckas.

Symtomen just nu är att brösten äe extremt tunga, mörkare vårtgårdar och tydliga ådror.

Jag känner ingen mensvärk (har fruktansvärd mensvärk) normalt drygt 2 dagar innan mensen kmr.

Det jag känner nu är att de ?drar? och sticker nere vid livmodern och ner mot ljumskar. Detta är såååå spännande.

Vad är era symtom?

Ja, jag ska göra test så fort jag kommer hem. Befinner mig i USA just ni på semester. KRAM

• Glädje5

Godmorgon godmorgon vet ni vad wiiiiii.....

Jag är gravid Vi är gravida <3 <3

HERREGUD

BIM + 3 idag

Tidigt CB

Wow
  • Ereya
    Glädje5 skrev 2018-07-05 04:31:46 följande:

HERREGUD

BIM + 3 idag

Tidigt CB

Wow

Men ååååh wow grattis <3 Vilken härlig start på morgonen. Är själv på BIM-1 men vet inte om jag vågar testa idag!!!
  • soffipropp1987
    Glädje5 skrev 2018-07-05 04:31:46 följande:

HERREGUD

BIM + 3 idag

Tidigt CB

Wow

Ååå! Grattis! Har bim på måndag, men vågar inte testa än. Hoppas kunna testa på bim-dagen men vet inte om jag vågar. Får se vad som händer på måndag helt enkelt :)
  • Glädje5
    soffipropp1987 skrev 2018-07-05 07:28:09 följande:

Ååå! Grattis! Har bim på måndag, men vågar inte testa än. Hoppas kunna testa på bim-dagen men vet inte om jag vågar. Får se vad som händer på måndag helt enkelt :)

Ja skriv o hör av dig <3
  • Glädje5
    Ereya skrev 2018-07-05 07:17:21 följande:

Men ååååh wow grattis <3 Vilken härlig start på morgonen. Är själv på BIM-1 men vet inte om jag vågar testa idag!!!

Hör av dig när du testat måste höra <3
Svar på tråden BIM juli 2018