BIM juli 2018
Hej!
Startar en tråd för juli. Starta en BIM-lista nedan. All lycka till <3
Hej!
Startar en tråd för juli. Starta en BIM-lista nedan. All lycka till <3
Vilken dag fäster ägget? Är nog skengravid så det bara sjunger om det haha. Livmodern molvärker och brösten är sjukt ömma och idag har magen svullet upp dom vid mens... men är ju bara på dag ÄL+7 så måste ju bara vara min hjärna som är gravid och inte kroppen haha XD
Vilken dag fäster ägget? Är nog skengravid så det bara sjunger om det haha. Livmodern molvärker och brösten är sjukt ömma och idag har magen svullet upp dom vid mens... men är ju bara på dag ÄL+7 så måste ju bara vara min hjärna som är gravid och inte kroppen haha XD
Nu börjar jag bli lite nojjig och orolig. Första gången sen pillerstoppet som jag följer min menscykel. Skulle haft ÄL i måndags, haft en liten blödning igårkväll och idag. Är det normalt att ha ett helt dygn?
Japp, känner med dig! 38 år, försök nr 13.
Hej tjejer!
Detta är mitt 9 försök och är idag BIM+2-3.
Varje jag säger de är för min cykel är 28-29 dagar och är idag på 31.
Första månaden utan temp, ägglossningstest osv odv. Bara fokuserat på annat. Tänk om det nu är så man lyckas.
Symtomen just nu är att brösten äe extremt tunga, mörkare vårtgårdar och tydliga ådror.
Jag känner ingen mensvärk (har fruktansvärd mensvärk) normalt drygt 2 dagar innan mensen kmr.
Det jag känner nu är att de ?drar? och sticker nere vid livmodern och ner mot ljumskar. Detta är såååå spännande.
Vad är era symtom?
Ja, jag ska göra test så fort jag kommer hem. Befinner mig i USA just ni på semester. KRAM

Godmorgon godmorgon vet ni vad wiiiiii.....
Jag är gravid Vi är gravida <3 <3
HERREGUD
BIM + 3 idag
Tidigt CB
Wow
Godmorgon godmorgon vet ni vad wiiiiii.....
Jag är gravid Vi är gravida <3 <3
HERREGUD
BIM + 3 idag
Tidigt CB
Wow
Ååå! Grattis! Har bim på måndag, men vågar inte testa än. Hoppas kunna testa på bim-dagen men vet inte om jag vågar. Får se vad som händer på måndag helt enkelt :)
Men ååååh wow grattis <3 Vilken härlig start på morgonen. Är själv på BIM-1 men vet inte om jag vågar testa idag!!!