BIM juli 2018
Hej!
Startar en tråd för juli. Starta en BIM-lista nedan. All lycka till <3
Hej!
Startar en tråd för juli. Starta en BIM-lista nedan. All lycka till <3
Så sjukt trött i tre dagar nu. Jag sover visserligen inte så bra på helgerna men somnat flera gånger i soffan nu.
Ställt in mig på minus då vi inte försökt så länge så nog bara vädret men så drygt med noll energi till att göra nåt.
Jaha nu kommer mensen:( får alltid en klarröd flytning 2 dagar innan mensen och imorse var den här.
Den här månaden var verkligen annorlunda så hoppades, kände inte av min pms heller.
Bättre lycka nästa gång hoppas jag.
Här kommer mensen imorgon el onsdag...temp en har börjat sjunka samt att jag alltid får vattniga flytningar innan mensen. Skönt att den hinner komma innan semestern iallafall även om jag varit gladare om den inte kommit alls...nåja, inget jag kan göra åt det tyvärr :(
Hej tjejer!
Jag slutade med mina minipiller cerazette innan midsommar och har ännu inte fått min mens. men jag har däremot känt av min ägglossning (tror jag) som var för en vecka sen. Vi hade sex i söndags och sen på måndagen hade jag jätte smärtor som hugg och stickningar i äggstockarna och sen dagen därpå annorlunda flytningar, tjocka, genomskinliga.
Just nu väntar jag bara på att få min mens.. Alltid när jag glömt ta mina piller så har det kommit en blödning bara nån dag efter men nu ingenting. Men i förrgår så fick jag ljusbruna flytningar.. va helt säker på att mensen skulle komma men det gjorde den inte:( Har dessutom konstant mensvärk, molande känsla nere i magen och äggstockarna typ.
Nån som känner igen det? Borde jag testa mig om ett tag och utesluta grav? I så fall när ska jag testa mig om jag tror att jag hade ägglossning i början på förra veckan?
Tacksam för svar:) kram på er!
HEJ! :) Ny tjej som hoppar in här! Vi har precis påbörjat försökandet denna månad, vi har en dotter, född 2014, sedan tidigare, men hon var oplanerad, så detta blir ändå en ny, spännande upplevelse!
Hej tjejer!
Jag Här en fråga som är äcklig (Men ni är väl vana, hihi). Jag är nu på äl+8 och har sedan igår (äl+7) haft mycket rikliga mjölkiga/vattniga flytningar. Jag är konstant blöt. Det är inte som dom vattniga genomskinliga flytningarnaman får innan ägglossning. Det ut som typ minimjölk och är något hala (luktar inget). Det känns som jag går runt och har glömt torka mig efter att ha kissat.
Min fråga är inte om jag är gravid eller inte då det är omöjligt att spå i flytningar lixom :p
Jag undrar bara om det är någon annan som har sånt här efter äl. För jag kan inte minnas att jag har haft det innan. Eller ska jag uppsöka läkare!? Hahaha!
Tack för svar!
HEJ! :) Ny tjej som hoppar in här! Vi har precis påbörjat försökandet denna månad, vi har en dotter, född 2014, sedan tidigare, men hon var oplanerad, så detta blir ändå en ny, spännande upplevelse!
Hej tjejer!
Jag slutade med mina minipiller cerazette innan midsommar och har ännu inte fått min mens. men jag har däremot känt av min ägglossning (tror jag) som var för en vecka sen. Vi hade sex i söndags och sen på måndagen hade jag jätte smärtor som hugg och stickningar i äggstockarna och sen dagen därpå annorlunda flytningar, tjocka, genomskinliga.
Just nu väntar jag bara på att få min mens.. Alltid när jag glömt ta mina piller så har det kommit en blödning bara nån dag efter men nu ingenting. Men i förrgår så fick jag ljusbruna flytningar.. va helt säker på att mensen skulle komma men det gjorde den inte:( Har dessutom konstant mensvärk, molande känsla nere i magen och äggstockarna typ.
Nån som känner igen det? Borde jag testa mig om ett tag och utesluta grav? I så fall när ska jag testa mig om jag tror att jag hade ägglossning i början på förra veckan?
Tacksam för svar:) kram på er!
Okej tack! jag har tänkt testa mig den 20.e om inte mensen kommit då, vilket är ca 18 dagar efter när jag tror jag haft ÄL, så då borde det kunna visa. Men är så rädd att jag ska missa nästa ÄL i med att jag inte vet om dess flytningar va min mens eller inte. Jag har aldrig planerat ett barn trots att jag har två så känner mig väldigt ny på detta.
Är på BIM+4, ingen mens men negativt på gravtest.. enligt FLOappen hade jag ägglossning den 20:e. Den brukar alltid komma i tid, vad händer?