• Nicciz

BIM juli 2018

Hej!

Startar en tråd för juli. Starta en BIM-lista nedan. All lycka till <3

• Svar på tråden BIM juli 2018
  • Thorax
    mor till 2 väntan på nr3 skrev 2018-07-12 09:02:37 följande:

Vi renoverar ovanvåningen o fixar varsitt sovrum till våra 2 barn . Så tiden står inte helt still denna månaden tack o lov. Sen nästa vecka ska vi på liten Sverige semester.

Vad kul med både renovering och Sverige semester. Jag älskar att åka runt i Sverige. Det finns så många fina plaster här.

Åker ni förbi Holland så passa på att kika in till ristafallet, där är de jättefint såhär års
    Behind every legend, lies an impossible dream
  • Anonym (Försök 3)
    Thorax skrev 2018-07-12 08:51:42 följande:
    Tusan också det måste jag också måla, hade förträngt det haha.

Måste han också få plats menar du haha.

Vad mysigt, vad är de för hund?

Hahaha tror vi ska byta boenden med varann, jag vill ta bort bärbuskarna :D

Jag fick sån kraftig mensvärk jag alltid får nån dag innan, sån som bränner som eld och lite blod :( hopplöst med oregelbunden. Ena månaden så är den 36 dagar sen andra månaden så 25 dagar helt plötsligt.

Självklart är jag kvar, vi måste ändå testa samtidigt :D en pakt håller man :)
    Haha, man ska inte fråga vad andra ska göra för då kommer man på vad man själv behöver göra men förträngt :D :D

Tydligen behöver han det haha Orkar inte med att ha det rörigt hemma och det blev det när han kom för jag har fyllt hela huset själv. Så nu måste jag rensa ut mina saker så han får plats med sitt.

Det är en samojed :)

Jag vill bara ta bort röda vinbärsbusken för jag äter inte det. Men hallon får gärna vara kvar och krusbär :)

Värdelöst med oregelbunden mens! Jag har alltid precis på dagen. Har ätit p-piller halva mitt liv och nu när jag slutade med dem så håller de ändå exakt samma cykel som med. Så 28 dagar exakt :)
    Jag håller iaf tummarna för att din inte kommer.

Ja det måste vi göra!! Är ju bara 7 dagar kvar nu :)
    Jag brukar få molvärk sista veckan som blir starkare och starkare så nu hoppas jag bara att den inte kommer nästa vecka.
  • MaalinJ
    LisaMaria 2 skrev 2018-07-11 21:36:56 följande:

Ja verkligen! Allt som känns i kroppen analyseras.. just nu har jag ont i magen, mer som magknip, men då känns det som jag är lite illamående. Behöver ligga ner pga magen. Inte sugen på något...

Ja så är det verkligen. Jag har haft väldigt starka symtom när jag varit gravid. Liksom så att jag vet till 100% att jag är gravid innan jag testar. Så trots att jag letar symtom varje månad och vet innerst inne att det inte är något så hoppas man ju... Blir en besvikelse varje gång.. Vi trodde stenhårt på att jag borde vara höggravid ni för ett år sen. :(
  • MaalinJ
    niiskuneiti skrev 2018-07-12 09:31:26 följande:

Bim idag, negativt test, väldigt ömma bröst och känslan i magen att nu kommer mensen. Blir ett nionde försök nu då. Går över till augustitråden <3

Jag vill också gå över till augusti tråden. Min mens är snart slut. Blir 7:e seriösa försöket för oss. (kör oskyddat sen okt förra året) hittar inte ugustu tråden. Vad heter den? :)
  • Thorax
    MaalinJ skrev 2018-07-12 11:21:32 följande:

Jag vill också gå över till augusti tråden. Min mens är snart slut. Blir 7:e seriösa försöket för oss. (kör oskyddat sen okt förra året) hittar inte ugustu tråden. Vad heter den? :)

BIM augusti <3

Heter den
  • Thorax
    Anonym (Försök 3) skrev 2018-07-12 10:11:59 följande:

Haha, man ska inte fråga vad andra ska göra för då kommer man på vad man själv behöver göra men förträngt :D :D

Tydligen behöver han det haha Orkar inte med att ha det rörigt hemma och det blev det när han kom för jag har fyllt hela huset själv. Så nu måste jag rensa ut mina saker så han får plats med sitt.

Det är en samojed :)

Jag vill bara ta bort röda vinbärsbusken för jag äter inte det. Men hallon får gärna vara kvar och krusbär :)

Värdelöst med oregelbunden mens! Jag har alltid precis på dagen. Har ätit p-piller halva mitt liv och nu när jag slutade med dem så håller de ändå exakt samma cykel som med. Så 28 dagar exakt :)

Jag håller iaf tummarna för att din inte kommer.

Ja det måste vi göra!! Är ju bara 7 dagar kvar nu :)

Jag brukar få molvärk sista veckan som blir starkare och starkare så nu hoppas jag bara att den inte kommer nästa vecka.

Haha typ bara rödvinbärs vi har. Och en liten krake till hallon jag köpte i våras som kämpar på Hahaha. Krusbär är ju sååå gott

Vad härligt att ha så regelbunden, snacka om att kunna planera sitt lov med semester och resor bra då :D

Kanske ska testa p piller och se om de funkar på mig också haha.

7 dagar går snabbt :) och om 2 veckor är de semester så därför går de ännu snabbare hoppas jag.

Samma här, Och sen dagen innan kommer denna brännande värk jag har nu som om man svalt för mycket chili.
  • Anonym (Försök 3)
    Thorax skrev 2018-07-12 11:35:53 följande:
    Haha typ bara rödvinbärs vi har. Och en liten krake till hallon jag köpte i våras som kämpar på Hahaha. Krusbär är ju sååå gott

Vad härligt att ha så regelbunden, snacka om att kunna planera sitt lov med semester och resor bra då :D

Kanske ska testa p piller och se om de funkar på mig också haha.

7 dagar går snabbt :) och om 2 veckor är de semester så därför går de ännu snabbare hoppas jag.

Samma här, Och sen dagen innan kommer denna brännande värk jag har nu som om man svalt för mycket chili.
    Haha då kan du behålla dina buskar :D
    Jag fick 15-20 hallonplantor som jag satte som en häck mot uteplatsen. Det blev faktiskt jättemysigt. Kommer säkert ångra det när de sticker iväg med sina rotskott. Men det är ju ett senare problem :D

Ja fast oftast så planerar jag inte semestrarna efter mensen för den är inte så jobbig.

Haha försent att testa nu ;) :D

Ja det kommer gå fort om man bara håller sig sysselsatt. Då går jag på semester innan dig, jag går imorgon eftermiddag :)

Den brännande värken har jag aldrig haft. Jag har de sista två månaderna haft kraftig ÄL känning precis innan mensen har kommit. Alltså timmen innan har jag haft jätteont. Men sen släpper det när mensen kommer.

Just nu sticker det och hugger det bara lite till och från i livmoderområdet. Har ju gjort det en vecka eller så nu. Har inte haft det tidigare, men det är säkert bara en förkänning av att mensvärken ska komma snart.
  • niiskuneiti
    MaalinJ skrev 2018-07-12 11:21:32 följande:

BIM augusti <3

Vi hoppas det är vår månad <3
  • nist

BIM -2 ömma bröst, risigt humör och vattniga vita flytningar.

Tog ett test -4 som visade negativt så hoppas inte på något. Hur mår ni?

Svar på tråden BIM juli 2018