BIM juli 2018
Hej!
Startar en tråd för juli. Starta en BIM-lista nedan. All lycka till <3
Hej!
Startar en tråd för juli. Starta en BIM-lista nedan. All lycka till <3
Vi renoverar ovanvåningen o fixar varsitt sovrum till våra 2 barn . Så tiden står inte helt still denna månaden tack o lov. Sen nästa vecka ska vi på liten Sverige semester.
Ja verkligen! Allt som känns i kroppen analyseras.. just nu har jag ont i magen, mer som magknip, men då känns det som jag är lite illamående. Behöver ligga ner pga magen. Inte sugen på något...
Bim idag, negativt test, väldigt ömma bröst och känslan i magen att nu kommer mensen. Blir ett nionde försök nu då. Går över till augustitråden <3
Jag vill också gå över till augusti tråden. Min mens är snart slut. Blir 7:e seriösa försöket för oss. (kör oskyddat sen okt förra året) hittar inte ugustu tråden. Vad heter den? :)
Haha, man ska inte fråga vad andra ska göra för då kommer man på vad man själv behöver göra men förträngt :D :D
Tydligen behöver han det haha Orkar inte med att ha det rörigt hemma och det blev det när han kom för jag har fyllt hela huset själv. Så nu måste jag rensa ut mina saker så han får plats med sitt.
Det är en samojed :)
Jag vill bara ta bort röda vinbärsbusken för jag äter inte det. Men hallon får gärna vara kvar och krusbär :)
Värdelöst med oregelbunden mens! Jag har alltid precis på dagen. Har ätit p-piller halva mitt liv och nu när jag slutade med dem så håller de ändå exakt samma cykel som med. Så 28 dagar exakt :)
Jag håller iaf tummarna för att din inte kommer.
Ja det måste vi göra!! Är ju bara 7 dagar kvar nu :)
Jag brukar få molvärk sista veckan som blir starkare och starkare så nu hoppas jag bara att den inte kommer nästa vecka.
Kan man få nidblödning 4-5 dagar efter ägglossning? :D
Jag vill också gå över till augusti tråden. Min mens är snart slut. Blir 7:e seriösa försöket för oss. (kör oskyddat sen okt förra året) hittar inte ugustu tråden. Vad heter den? :)
BIM -2 ömma bröst, risigt humör och vattniga vita flytningar.
Tog ett test -4 som visade negativt så hoppas inte på något. Hur mår ni?