BIM juli 2018
Hej!
Startar en tråd för juli. Starta en BIM-lista nedan. All lycka till <3
Hej!
Startar en tråd för juli. Starta en BIM-lista nedan. All lycka till <3
Det visar troligen rätt. Ägglossningen kan variera varje cykel. Mys på nu!
Känner igen det där... Trodde också jag skulle vara avslappnad och typ "det tar den tid det tar... chilla..." x''D Men nej, här googlas minsta lilla och bara några dagar efter ägglossning kommer en massa symtom - måste definitivt vara gravid - samtidigt som jag vet att vi troligtvis missade ägglossningen denna månaden... xD första försöket för oss...
Vad gör alla på fritiden för att få tiden att gå?
Känns som jag städat huset så det är kliniskt rent varje dag haha
Hej! Bim är 17 juli för mig. Är på dag äl+ 7 och känner lätt molvärk till och från, ibland drar det mer mot ljumskarna. Det är bara 2a försöket för oss med tvåan. Det är konstigt hur mycket tankar jag lägger på detta nu igen.. trodde jag inte skulle bli lika ?googlande? vid andra barnet..
Hur många dagar är du på äl då MaalinJ?
Alltså när du kan testa 4-5 dagar innan BIM.
Hej! Jag vet inte om jag egentligen platsar här Men jag är ev oplanerat gravid. Missade ett mini-piller o har haft 6 2ggr oskyddat enligt vad instruktionen säger på pillren. Det var runt ÄL. Nu är jag på Bim-3. Negativt test trots att jag haft mensvärk sen nån vecka tillbaka, trötthet osv. Börjar tro att jag inbillar mig men jag känner mig gravid.
Jag vill gärna ha ett barn till men sambon tycker de räcker med de två vi har
Idag bakar jag. Jag bakar aldrig. En natt kunde jag inte sova och blev sugen på lakrits så fick gå och äta det då för att ha nåt att göra :D
Träffar vänner, går promenader med hunden, åker på utflykter med sambon, sköter hem och trädgård. Sen är jag helt slut och måste vila haha!
Haha ja det undrar jag ibland också! Annars tycker jag tiden går så sjukt fort. Men så fort man måste vänta på BIM, då har aldrig tiden gått långsammare! :) haha
Och helt plötsligt så känns det som det inte finns ngt att göra för att få tiden att gå tycker jag.