• Nicciz

BIM juli 2018

Hej!

Startar en tråd för juli. Starta en BIM-lista nedan. All lycka till <3

• Svar på tråden BIM juli 2018
  • nist
    Tinna92 skrev 2018-07-11 09:41:21 följande:
    Lycka till du med!

Besviken man blir när testet är negativt.

Har ni försökt länge?
    Nä egentligen inte de är andra försöket nu men man blir så ivrig och vill att de ska gå direkt haha. Själv då ? :) 
  • Tinna92
    Thorax skrev 2018-07-11 09:36:06 följande:

Välkommen in i värmen :)Oj fast på +8 är det extremt jätteovanligt att plussa. Några få gör det på +10 men flesta på +14.

Så ge absolut inte upp redan. Förmodligen har ägget inte ens fäst än :)Kan ju fäst sent så hormonerna är för låga än. Jag har också beställt två st med veckoindikator. ALdrig testat en innan.

Kanske ska testa på lördag också, kan inte hålla mig haha.

Tror de är 3e eller 4 e försöket. Jag har inte hållt räkningen :) för er då? :)

Välkommen in i värmen :)Oj fast på +8 är det extremt jätteovanligt att plussa. Några få gör det på +10 men flesta på +14.

Så ge absolut inte upp redan. Förmodligen har ägget inte ens fäst än :)Kan ju fäst sent så hormonerna är för låga än. Jag har också beställt två st med veckoindikator. ALdrig testat en innan.

Ja, man vet ju inte.

Hoppas är ju de enda man kan göra ;)

Blir 3 mensen efter att vi börja försöka, om den kommer på fredag.
  • Amne18
    Tinna92 skrev 2018-07-11 09:58:22 följande:

Ja, man vet ju inte.

Hoppas är ju de enda man kan göra ;)

Blir 3 mensen efter att vi börja försöka, om den kommer på fredag.
    Hoppar in i tråden här. Också min 3 mens efter att vi börja försöka om jag får den nästa torsdag. BIM den 19/7 men endast fått en ökning av östrogen förra måndagen den 2/7 och inget positivt ägglossningstest denna månad... Dock haft "ägglossningsvärk" så hoppas på att jag endast missade LH ökningen.
  • mammatill2boys
    Nicciz skrev 2018-07-11 09:20:27 följande:
    Tack! Jag hoppas det Alla appar säger olika men typ 17-22 mars.
    17.e mars är en bra dag att födas;) Då blir det kanske en Fisk:) kul!
  • Thorax
    nist skrev 2018-07-11 09:45:54 följande:

Haha vet men brukar alltid ja 29 dagars cykel men de skulle betyda att jag bara  har 11 dagar mellan ÄL o mens. Vi får se i helgen.  Andra försöket här :)  när har du bim? 

Ja fast de spelar ingen roll så sätt, det är ÄL man ska gå på :) den skyndar inte fast mensen kommer nära så det är bara vänta tills de gått 2 veckor :)
    Behind every legend, lies an impossible dream
  • Thorax
    nist skrev 2018-07-11 09:46:40 följande:

Bim den 20e men känner att mensen är på g så väntar in den sen blir nästa försök i september :)
    Behind every legend, lies an impossible dream
  • Tinna92
    Amne18 skrev 2018-07-11 10:06:08 följande:

Hoppar in i tråden här. Också min 3 mens efter att vi börja försöka om jag får den nästa torsdag. BIM den 19/7 men endast fått en ökning av östrogen förra måndagen den 2/7 och inget positivt ägglossningstest denna månad... Dock haft "ägglossningsvärk" så hoppas på att jag endast missade LH ökningen.

Mitt ÄL test gick från inget till fullt utslag på 1 natt, så de är nog inte så svårt att missa på stickorna.

Skönt att veta att man inte är ensam om att de inte tog sig på första försöket.

Hoppas på denna gången! :)
  • Amne18
    Tinna92 skrev 2018-07-11 10:46:33 följande:
    Mitt ÄL test gick från inget till fullt utslag på 1 natt, så de är nog inte så svårt att missa på stickorna.

Skönt att veta att man inte är ensam om att de inte tog sig på första försöket.

Hoppas på denna gången! :)
    Även om jag missade ägglossningen på stickorna (osannolikt då jag tog minst 1 varje dag) så tror jag att det är alldeles för tidigt att känna av några symtom. Troligen är bara mensen påväg... Men hoppas såklart att det tar sig för oss nu!
  • hannaejendal

Kan ÄL-tester visa falskt positivt förresten? Det kan de väl inte? För jag har annars lång cykel men fick nu blinkande på cd11 och så idag fast på cd12. Väldigt tidigt för att vara jag????

• Amne18
    hannaejendal skrev 2018-07-11 12:10:13 följande:

Kan ÄL-tester visa falskt positivt förresten? Det kan de väl inte? För jag har annars lång cykel men fick nu blinkande på cd11 och så idag fast på cd12. Väldigt tidigt för att vara jag????

Det visar troligen rätt. Ägglossningen kan variera varje cykel. Mys på nu!
Svar på tråden BIM juli 2018