BIM juli 2018
Hej!
Startar en tråd för juli. Starta en BIM-lista nedan. All lycka till <3
Hej!
Startar en tråd för juli. Starta en BIM-lista nedan. All lycka till <3
Välkommen in i värmen :)Oj fast på +8 är det extremt jätteovanligt att plussa. Några få gör det på +10 men flesta på +14.
Så ge absolut inte upp redan. Förmodligen har ägget inte ens fäst än :)Kan ju fäst sent så hormonerna är för låga än. Jag har också beställt två st med veckoindikator. ALdrig testat en innan.
Kanske ska testa på lördag också, kan inte hålla mig haha.
Tror de är 3e eller 4 e försöket. Jag har inte hållt räkningen :) för er då? :)
Välkommen in i värmen :)Oj fast på +8 är det extremt jätteovanligt att plussa. Några få gör det på +10 men flesta på +14.
Så ge absolut inte upp redan. Förmodligen har ägget inte ens fäst än :)Kan ju fäst sent så hormonerna är för låga än. Jag har också beställt två st med veckoindikator. ALdrig testat en innan.
Haha vet men brukar alltid ja 29 dagars cykel men de skulle betyda att jag bara har 11 dagar mellan ÄL o mens. Vi får se i helgen. Andra försöket här :) när har du bim?
Hoppar in i tråden här. Också min 3 mens efter att vi börja försöka om jag får den nästa torsdag. BIM den 19/7 men endast fått en ökning av östrogen förra måndagen den 2/7 och inget positivt ägglossningstest denna månad... Dock haft "ägglossningsvärk" så hoppas på att jag endast missade LH ökningen.
Kan ÄL-tester visa falskt positivt förresten? Det kan de väl inte? För jag har annars lång cykel men fick nu blinkande på cd11 och så idag fast på cd12. Väldigt tidigt för att vara jag????
Kan ÄL-tester visa falskt positivt förresten? Det kan de väl inte? För jag har annars lång cykel men fick nu blinkande på cd11 och så idag fast på cd12. Väldigt tidigt för att vara jag????