BIM juli 2018
Hej!
Startar en tråd för juli. Starta en BIM-lista nedan. All lycka till <3
Hej!
Startar en tråd för juli. Starta en BIM-lista nedan. All lycka till <3
KAN NÅGON SNÄLLA HJÄLPA MIG??
Köpt ett Clearblue Advanced Digital. I måndags den 2/7 visade den hög fertilitet så jag fortsatte testa och väntade på maximal fertilitet men den kom aldrig. Sen har testen varit blanka sedan i lördags ungefär så antog att ägglossningen uteblev denna cykel. Igår klockan 19 ungefär fick jag hög fertilitet igen och imorse. Hur kan man få detta två gånger på en cykel och dessutom 8 dagar före BIM???
Haha sant :D
Jag behöver 3 ton grus för att lägga på några rabatter som jag har tröttnat på att rensa. Men det blir nog till hösten när det är lite svalare ute. Tänkte försöka att inte lägga alla måsten på semestern. Jag har en förmåga att jobba ihjäl mig och sen är jag helt slut när jag ska börja jobba igen. Så i år har jag bestämt mig för att planera in ledig tid varje dag där jag ska sola och bada eller bara titta på film.
Får se om det fungerar bättre :)
Grävmaskin låter inte som något litet jobb, det gör du rätt i att ta nästa sommar ;)
Min mens är på intågande så vi försöker igen i aug
Men hänger här liiiite till och ser hur de går för er andra <3
[quote=78876026][quote-nick]Anonym (Försök 3) skrev 2018-07-12 07:28:48 följande:[/quote-nick]Jag har tyvärr inte lyxen att ha semester än. Går på semester först på måndag och då drar jag igång med ett studiearbete och så behöver jag måla huset. Så jag håller mig sysselsatt :D
Oj ja då har du att göra låter det som. Vi har inte mycket planerat alls denna veckan. Jag blir lite rastlös men min man älskar att bara glida runt. Nästa vecka är det ut i Sverige på lite resa.
Gör du någpt speciellt inför ert försök? Jag äter folsyra. Försöker ligga kvar en stund efter sex.. Jag dricker fortfarande någpt glas alkohol då och då, det är så svårt nu när vi träffar så mycket folk och vi inte vill berätta just nu..
Min mens är på intågande så vi försöker igen i aug
Men hänger här liiiite till och ser hur de går för er andra <3
Va? Redan? Du har ju inte BIM förrän om 8 dagar, hur vet du att den kommer komma?
Första känslan jag fick när jag läste ditt inlägg var "nej lämna mig inte" *s*
Du måste hänga kvar tills vi har BIM, sen kan vi göra sällskap till nästa tråd om det nu inte skulle gå vägen.
Det är inte kört förrän det är kört vet du ;) <3
Vad gör alla på fritiden för att få tiden att gå?
Känns som jag städat huset så det är kliniskt rent varje dag haha
Nu närmar sig ägglossning för mig, enligt appar är det på tisdag. Igår hade jag flytningar som nästan var som äggvita men mer åt det vita hållet. Konstigt. Jag brukar ha tydliga äggviteflytningar men det kanske kommer.
Någon mer som har vita sega flytningar? Och i så fall när i perioden?
Vi försökte oss på sex igår men det funkade inte riktigt, kanske vill vi för mycket. Men hoppas på bättre lycka ikväll och kommande kvällar.
Bim idag, negativt test, väldigt ömma bröst och känslan i magen att nu kommer mensen. Blir ett nionde försök nu då. Går över till augustitråden <3