BIM juli 2018
Hej!
Startar en tråd för juli. Starta en BIM-lista nedan. All lycka till <3
Hej!
Startar en tråd för juli. Starta en BIM-lista nedan. All lycka till <3
Jag skulle ha äl som i söndags 8/7 , men äl kom igår. Så nu har vi haft sex 7 dagar med en dags uppehåll .. hoppas verkligen det blir något denna gången..
Jag brukar skriva upp alla symtom som jag känner varje dag (om jag känner något) och igår o idag har jag haft spänningar i brösten som attans ! Har ju bim 22/7. Så bara 12 dagar mellan äl o bim. Kan man ha det?
Det bästa är att vi har mkt skoj kommande dagar o nästa vecka ska vi iväg , skönt då går tiden snabbare än att man bara tänkter o känner efter om man blivit gravid hela tiden!!
Hej allihop!
Hur går de för er?
Många som plussat?
Jag är gärna med i tråden. BIM 13/7 Possitivt ÄLtest 27/6
Lycka till allihop ?????
Några men tror inte alla skrivit upp sig på listan :)
Spännande, då kan du testa snart :) tänkte du vänta till bim?
Själv är jag på äl+9 om jag gissar rätt. Bim den 20/7 så länge kvar men känns som mensen är på g tyvärr.
God morgon! Tog nyss ett digitalt test som visade ?Gravid 2-3?, så jag måste haft ÄL tidigare denna månad och plussade alltså igår på ÄL+14 typ. Flera av er nämnde detta redan igår då strecket var såpass starkt, och det stämde! Tack för all pepp i tråden. Vi lyckades på andra försöket med första barnet och vi är superglada Detta blev en perfekt första semesterdag! Hoppas det går hela vägen (försöker slå bort alla negativa och oroliga tankar). Håller tummarna för er andra <3
Hej allihop!
Hur går de för er?
Många som plussat?
Jag är gärna med i tråden. BIM 13/7 Possitivt ÄLtest 27/6
Lycka till allihop ?????
Jätte grattis till dig!! Va härligt:) Ni har en helt fantastisk resa framför er! Räknat ut BF?:)
Hoppar in jag med!
Blinkande gubbe på ÄL test igår, fast gubbe idag.
Första försöket på andra barnet. Räknar inte med att det ska ta sig direkt men gick relativt fort med nr 1, oplanerad men hade slarvat med piller i 4 månader typ. Så vet inte om jag ska räkna det som 4 försök då det inte försöktes aktivt runt ÄL osv.
Hoppar in jag med!
Blinkande gubbe på ÄL test igår, fast gubbe idag.
Första försöket på andra barnet. Räknar inte med att det ska ta sig direkt men gick relativt fort med nr 1, oplanerad men hade slarvat med piller i 4 månader typ. Så vet inte om jag ska räkna det som 4 försök då det inte försöktes aktivt runt ÄL osv.
Börjar halft ge upp hoppet.
Bim 14/7 men hade sen ÄL denna månad runt 3 Julli så idag är de äl +8 bara.
testade mig i morse men det visade negativt. Antingen spelar kroppen ett spratt för jag har alltid 29 dagars cykel eller så har jag bara sen ÄL, vad vet jag. Får se vad som händer i kroppen. lycka till..
Jag tog ett test imorse. CB med veckoindikator, stod att de kunde visa 5 dagar innan missad mens, men de stod ? inte gravid? :(
Så nu väntar jag till lördagmorgon & håller tummarna för oss båda att mensen inte kommer.
Har ni försökt länge?
testade mig i morse men det visade negativt. Antingen spelar kroppen ett spratt för jag har alltid 29 dagars cykel eller så har jag bara sen ÄL, vad vet jag. Får se vad som händer i kroppen. lycka till..