BIM juli 2018
Hej!
Startar en tråd för juli. Starta en BIM-lista nedan. All lycka till <3
Hej!
Startar en tråd för juli. Starta en BIM-lista nedan. All lycka till <3
Hahaha, vilken tur du hade det hemma :D minns när killen fick klivs upp och åka mitt i natten och köpa choklad en gång åt mig :DTräffa vänner vore nåt kanske, närmaste bor 10 mil bort så det skulle bli en heldag :)
Haha ja trädgården här är helt klar också tyvärr. Planterade nya plantor men de tog ju typ 10 min bara :(Ja men exakt så är det, när den ska gå fort så bara stampar man på samma ställe. Var ute och gick i en evighet idag kändes det som, kom hem och kollade klockan för att se att de bara var en timme hahaha
Precis nyss fick jag utslag på CB med en glad gubbe! Den första.. brukar vara två glada 2 dagar efter varandra. Trodde min ägglossning skulle börja tidigare men de verkar den inte göra. Vi hade lite mysigt i söndags, men det tror jag är minimal chans att det skulle ta sig. Däremot, tror ni det finns ngn chans att vi skulle lyckas pricka in denna ÄL på fredag och lördag. Sambon är ju borta tills dess!! :( eller tror ni ägget hinner släppa. Fy är sååå dålig på detta!
Haha känner igen mig. Vi försöker få nr 3. Blev dock oplanerat gravid med nr 1 och nr 2 blev till på första försöket. Blev också oplanerat gravid mellan 1:an å 2:an som slutade i mf. Nu är vi inne på 7:e seriösa försöket (kört oskyddat sen oktober förra året). Så det är samma sak varje månad för mig med att analysera varje symtom. Det är ganska otroligt hur hjärnan fungerar.
Träffar vänner, går promenader med hunden, åker på utflykter med sambon, sköter hem och trädgård. Sen är jag helt slut och måste vila haha!
Jag har tyvärr inte lyxen att ha semester än. Går på semester först på måndag och då drar jag igång med ett studiearbete och så behöver jag måla huset. Så jag håller mig sysselsatt :D
Thorax: Färdig med trädgården!! Jag är sååå avundsjuk :D :D Jag kommer aldrig bli klar med min känns det som.
[quote=78876026][quote-nick]Anonym (Försök 3) skrev 2018-07-12 07:28:48 följande:[/quote-nick]Jag har tyvärr inte lyxen att ha semester än. Går på semester först på måndag och då drar jag igång med ett studiearbete och så behöver jag måla huset. Så jag håller mig sysselsatt :D
Oj ja då har du att göra låter det som. Vi har inte mycket planerat alls denna veckan. Jag blir lite rastlös men min man älskar att bara glida runt. Nästa vecka är det ut i Sverige på lite resa.
Gör du någpt speciellt inför ert försök? Jag äter folsyra. Försöker ligga kvar en stund efter sex.. Jag dricker fortfarande någpt glas alkohol då och då, det är så svårt nu när vi träffar så mycket folk och vi inte vill berätta just nu..
Nu närmar sig ägglossning för mig, enligt appar är det på tisdag. Igår hade jag flytningar som nästan var som äggvita men mer åt det vita hållet. Konstigt. Jag brukar ha tydliga äggviteflytningar men det kanske kommer.
Någon mer som har vita sega flytningar? Och i så fall när i perioden?
Vi försökte oss på sex igår men det funkade inte riktigt, kanske vill vi för mycket. Men hoppas på bättre lycka ikväll och kommande kvällar.