• Anonym (Nyfiken)

Hur många har ni legat med?

En vän berättade gör mig att hon legat med över 50 killar! Jag har ?bara? legat med två stycken. Hur många har ni legat med?

• Svar på tråden Hur många har ni legat med?
  • joni86

Jag är 34 år, tjej.

Jag tappade faktiskt räkningen runt 25. Det kan nog vara mellan 30-40, inte mer.

Jag har kännt mig så hemsk över att det blivit så många, såhär i efterhand.

Så det kändes bra att se att jag absolut inte var ensam om att ha legat med runt 30.

Jag vill verkligen inte öka på den siffran. Endast om det skulle vara ett seriöst förhållande.

• Anonym (Min siffra)
    joni86 skrev 2020-05-21 15:43:27 följande:

Jag är 34 år, tjej.

Jag tappade faktiskt räkningen runt 25. Det kan nog vara mellan 30-40, inte mer.

Jag har kännt mig så hemsk över att det blivit så många, såhär i efterhand.

Så det kändes bra att se att jag absolut inte var ensam om att ha legat med runt 30.

Jag vill verkligen inte öka på den siffran. Endast om det skulle vara ett seriöst förhållande.

Tycker inte du ska ngn ångest över den siffran.

Känns rimligt och inget som sticker ut.

Jag jämför inte med mig, tänker på mina vänner som lever mer normalt sexliv.
  • Anonym (Blyg)

Kvinna, 42 år.

Jag har haft samlag med 5 män. Är mycket selektiv med vilka män jag väljer. Nu är jag singel och längtar efter en underbar man att verkligen ÄLSKA med.

• joni86
    Anonym (Min siffra) skrev 2020-05-21 19:46:24 följande:

Tycker inte du ska ngn ångest över den siffran.

Känns rimligt och inget som sticker ut.

Jag jämför inte med mig, tänker på mina vänner som lever mer normalt sexliv.

Tack. ?? Det känns skönt att höra på något sätt.
  • Anonym (Fia)

2 stycken.

Första seriösa pojkvännen, och andra seriösa pojkvännen som jag nu är gift med sedan många år tillbaka. Känner inte att jag missat något för att det inte blivit fler. Önskar snarare att jag inte legat med första pojkvännen.

• Anonym (Sid)

Man 50+

Har legat med 11 st sen min debut vid 15 års ålder.

Seriöst förhållande sedan 27 år tillbaka.

• Anonym (Linda)

Jag är snart 32. Har legat med 25-30 stycken. Betade av en del one night stands runt 20årsåldern. Dock aldrig någon helt okänd . Men senaste åren har det bara varit de jag haft relation med. Eller ja. Ett litet äventyr också.

• Anonym (Tjej25)

Har bara varit med min partner. Vi har varit tillsammans i 11 år.

• Anonym (Uppskattningsvis...)

Runt 75. Det är över 50 men mindre än 100. Är tjej och 27. Många av dem var samma tillfälle då jag hade en ex. som ville se på när jag var med andra så många som möjligt och han skulle vara med mig efteråt. Mådde fruktansvärt dåligt av det där. Nu har jag en underbar kille förhoppningsvis resten av livet och är inte ett dugg intresserad av någon annan.

Svar på tråden Hur många har ni legat med?