• Anonym (Nyfiken)

Hur många har ni legat med?

En vän berättade gör mig att hon legat med över 50 killar! Jag har ?bara? legat med två stycken. Hur många har ni legat med?

• Svar på tråden Hur många har ni legat med?
  • Anonym (HPV?)

Haft 7 män. Är 40 år. Skäms så många.

• Anonym (12)
    Anonym (isa) skrev 2018-07-24 14:55:56 följande:

En enda. Min man. Precis såsom jag alltid velat ha det. Jag är inte för lössläppthet.

Är man lössläppt för man läget med fler än en? Om din man dör eller ni skiljer er, kommer du aldrig ligga igen?
  • Anonym (Uppskattningsvis...)
    Anonym (12) skrev 2020-05-22 18:18:55 följande:
    Är man lössläppt för man läget med fler än en? Om din man dör eller ni skiljer er, kommer du aldrig ligga igen?
    Ja man är lössläppt då. Kanske inte så lågt som 1, men under 5 borde det vara. Önskar att jag hade hållt på mig helt tills jag träffade nuvarande istället för c:a 75 innan honom.

• Anonym (40+)
    Anonym (HPV?) skrev 2020-05-22 18:07:45 följande:

Haft 7 män. Är 40 år. Skäms så många.

Många? 7 är ju inte många
  • Anonym (HPV?)
    Anonym (40+) skrev 2020-05-22 23:11:08 följande:

Många? 7 är ju inte många

Min storasyster träffade sin man när hon var 20 år. Han tog hennes oskuld och hennes ende hon haft sex med. Är nu 42 år.

Så 7 känns många för mig.
  • Anonym (anony)

Närmare 40 men vet inte exakt :/
    kommer från ett 6 årigt förhållande och nu är jag mer kräsen

• Anonym (40+)
    Anonym (HPV?) skrev 2020-05-22 23:25:52 följande:

Min storasyster träffade sin man när hon var 20 år. Han tog hennes oskuld och hennes ende hon haft sex med. Är nu 42 år.

Så 7 känns många för mig.

Fast det är ju inte standard direkt.
  • Anonym (XXX)
    www.familjeliv.se/forum/thread/78906278-hur-manga-har-ni-legat-med

Men alltså, jag tycker att den här sexologen svarar helt galet. Klart att det finns ett samband mellan att som kvinna ha haft många sexpartners, och andra saker som är dåliga.Många kvinnor som lever så, lider t.ex. av borderline eller ADHD, eller t.o.m. allvarliga psykiska sjukdomar. Andra har kanske inte en psykisk sjukdom, men har vuxit upp under konstiga omständigheter, där den egna mamman har varit likadan.

Det är även en klassfråga. Få högutbildade kvinnor, som vuxit upp i kärnfamilj med högutbildade föräldrar, kn*ullade runt som unga. I den mån det finns sådana kvinnor, så brukar det röra sig om feministiska statements: "jag ska visa att jag kan ta för mig som män alltid har gjort, därför ska jag plugga på KTH och ha sex med många partners på mina egna villkor", typ. 

Sedan ska man inte glömma de högst réella riskerna, att kvinnan dragit på sig en könssjukdom - i värsta fall HIV - eller blivit steril som följd av en sådan infektion i t.ex. äggledarna.  
  • Anonym (Inte räknat)

Alltså jag skäms ju lite men nånstans mellan 50 och 70 killar/män och 5 tjejer. Hunnit med två långa (monogama) förhållanden också. Är kvinna 41 är. I singelperioder utan kk har jag ju ändå velat ha närhet och bus ;)

Svar på tråden Hur många har ni legat med?