Hur många har ni legat med?
En vän berättade gör mig att hon legat med över 50 killar! Jag har ?bara? legat med två stycken. Hur många har ni legat med?
En vän berättade gör mig att hon legat med över 50 killar! Jag har ?bara? legat med två stycken. Hur många har ni legat med?
8 st. 33åring kvinna, förlorade oskulden som 12åring och har bara varit singel i sammanlagt 6 dagar sedan sexdebut. En av dessa 8 var vanligt ONS, resten var ONS som blev förhållanden.
Tycker du han är bra i sängen?
Tacka hans tidigare sexpartners för det!
Snart 1000
Är nog inte bisexuell men har provat med en kvinna en gång. Utöver det har det blivit 5 män. Är 31.
5 st, har varit i långa förhållanden sedan jag va 17 och inte provat på olika däremellan..
Kvinna 43
Ingen riktig koll, men runt 40 stycken. Man, 58. De flesta togs under den yngre delen av livet. Sista 10 åren kanske 5, sista 3 åren bara en, den bästa :)
Jag vet faktiskt inte. Har aldrig fått för mig att räkna. Vad ska man göra det för?
För mig är det väldigt enkelt; vill du ha sex så ha sex. Vill du inte så låt bli. Varför göra det krångligare än så?
3 st. Vart i ett långt förhållande sedan tonåren. Är 40 nu.
Exakt 102 st. Bestämde mig för att ligga med 100 st för att kunna föra statistik.