• Anonym (Nyfiken)

Hur många har ni legat med?

En vän berättade gör mig att hon legat med över 50 killar! Jag har ?bara? legat med två stycken. Hur många har ni legat med?

• Svar på tråden Hur många har ni legat med?
  • nittiosju

Har slutat räkna men 30+ iaf och är 30 år. Har inte legat sen covid började dock. /sad

• AceJ
    yoloyolo skrev 2021-07-09 01:29:36 följande:

Ni killar som på riktigt är casanovor med brudar här inne.. Skriv hur ni gör. Om det alltid vart enkelt, eller om ni har smooth skills med att prata. Är ni ärliga eller lurar ni er till sex? Berätta..

Ju mer sex ni haft och fler. Vill mest veta er stil.. Vart, hur och annat. Vad som fungerat bäst för er.

Alltså, jag har ju haft en hel del ONS och korta förhållanden. Idag skulle det ju heta kk. Samt varit mer eller mindre otrogen i de flesta av mina tidigare förhållanden. På 30 år blir det en hel del knull.

Kan ärligen säga att jag aldrig sett mig själv som någon casanova. Har däremot känt några som jag definierar som sådana. De har vad du kallar för en ?stil?. Tror det kallas game i raggningstermer.

Nåja. Det allra mesta spontana sexet har skett i samband med krogen. Tinder existerade ej när jag var i min prime. Lite ögonkontakt med någon söt tjej. Kanske började jag prata lite, kanske började hon prata? skulle också påstå att det var tjejerna som tog initiativet i kanske 50 procent av fallen. Efter en stund blev det ofta hem till någon av oss för knull. Nästan alltid mer eller mindre fulla båda två. Gissar att min hemlighet var att jag lyckades dricka precis tillräckligt mycket för att våga vara spontan. Men utan att bli odräglig.
  • Anonym (Hepp)
    AceJ skrev 2021-07-09 04:58:22 följande:
    ... Gissar att min hemlighet var att jag lyckades dricka precis tillräckligt mycket för att våga vara spontan. Men utan att bli odräglig.
    Hehe ... hade jag haft det förståndet hade jag haft 200 istället för 50 ... minns inte hur många gången kvällen börja bra med nån flört ... sen blev man för odrägligSkäms

Gör i o f s inget ...  50 är en lagom siffra för mig... kul att ha prövat på en del olikaGlad 
  • Pussan
    yoloyolo skrev 2021-07-09 16:28:15 följande:
    Ok tack.. ja ok, om folk super är det väl enklare. Menutan alkohol menar jag nu.. Dra hem en brud nykter liksom..
    Kanske är så att många har sex på fyllan. Svenska är stela mt utlänska så dom behöver nog alkohol för att släppa loss..
    En miljö med alkohol och sånt är säkert bäst,

Party kryssningar borde vara optimalt igentligen om en kille vill ligga... Mer än att ragga på nån i butiken säger vi..
    Jag hade velat läst nån studie om vilka miljöer killar haft som fått ligga mycket och sånt. Omgivning, taktiker och annat.
    Vad har dina polare för stil som är casanovor med tjejerna? Är dom ärliga  mot tjejerna eller manipulerar dom för ligg?

Om du vart otrogen kan jag fatta.. Men en fråga där då.. Hur gör ni som är otrogna? Kanske vanligare än man tror med sånt..   Varför säger ni inget till tjejen då? Mest för ni vill ha kakan och äta den med eller? Att ni inte vinner på at vara ärliga eller vad är saken? Vissa tjejer vill ha öppna förhållanden som exempel..

Hur raggar du upp tjejer om du vart gift? Va dom gifta med eller? men vill mest veta hur dina polare gör som kan dra hem en brud hur enkelt som helst och vilka miljöer? Alkohol eller inte?

Det optimala hade vart att dra hem en brud man träffar ute ba. Fixa ligg samma kväll, samma dag.. Tar gärna tips från dom som är singlar eller bara kan det där.. Tips och råd.
    Fast som tjej kan jag säga att det är härligt att bli raggad på helt oväntat, typ i butiken eller på stan. På kryssning eller på krogen eller i baren är det vad man väntar sig men om någon vid ett kort möte mitt på dagen plötsligt säger någon komplimang om vackra ögon, snygga ben eller kläder eller skor eller tatuering (sommartid när man har linne och bara ben), ja då går den verkligen in tycker jag. Då är det ofta sagt så fort att killen inte ens hunnit tänka ¨ragga¨ utan mer för att han uppskattar det han ser.
  • CrazyIvan

En kvalificerad gissning... ca 75 st, inklusive trekanter och fyrkanter.

Medelålders man i långvarig relation mellan ca 25 och 50, så halva siffran före 25 och halva siffran efter 50. Glad

• Anonym (Sugaren)

Kille över 30: Ca 100 män och 100 kvinnor.

• Anonym (Karin, 39)

Äckligt många och tack gode Gud att knappt någon känner till det.
    Cirka 130-150 killar

• Tobben
    Anonym (Karin, 39) skrev 2021-07-22 19:28:23 följande:

Cirka 130-150 killar

Det finns inget äckligt över det. Heja dig och din sexualitet!
  • Tornhöken

Cirka 130-150 killar

Du gillar antagligen att knulla, inget fel i det....

Cirka 130-150 killar

Du gillar antagligen att knulla, inget fel i det....
  • Anonym (Anonym)
    Anonym (cool man 50+) skrev 2021-07-04 20:56:47 följande:

ca 40 innan jag gifte mig (vid 40) och nu 17 efter....

Varit otrogen då?
Svar på tråden Hur många har ni legat med?