• Anonym (Nyfiken)

Hur många har ni legat med?

En vän berättade gör mig att hon legat med över 50 killar! Jag har ?bara? legat med två stycken. Hur många har ni legat med?

• Svar på tråden Hur många har ni legat med?
  • Anonym (cool man 50+)

ca 40 innan jag gifte mig (vid 40) och nu 17 efter....

• Anonym (123)
    Anonym (Inte räknat) skrev 2021-07-03 22:28:43 följande:

Alltså jag skäms ju lite men nånstans mellan 50 och 70 killar/män och 5 tjejer. Hunnit med två långa (monogama) förhållanden också. Är kvinna 41 är. I singelperioder utan kk har jag ju ändå velat ha närhet och bus ;)

Har du varit otrogen i dom förhållande du haft?
  • Jonnynilsson

Går nog att räkna på ena handens fingrar. Jag har levt i längre förhållanden sedan 20-års åldern.

• Anonym (Inte räknat)
    Anonym (123) skrev 2021-07-05 09:25:56 följande:

Har du varit otrogen i dom förhållande du haft?

Nej jag har varit trogen i förhållandena.
  • Anonym (Boll)

Kvinna 32 år. Har haft penetrerande sex med ca 30 män och legat med 3 kvinnor.

• Anonym (cool man 50+)

Totalt närmar jag mig 60 kvinnor.

Har aldrig haft trekant och har aldrig gjort något bi. Har inte ens sett annat par knulla live (utom på en fest när jag gick in i fel rum och då tittade de upp varvid jag gjorde reträtt).

• Anonym (Hepp)

46år

Legat med 45-50 tjejer (De flesta när jag var 19-23.) ... 0 killar (kanske får pröva det nån gångFlört

Haft trekant o fyrkant ... Swinger ... Swinging? hade varit kul o pröva Tungan ute

• Anonym (Lina)

Men alltså.. ni som legat med så många att ni knappt minns personen. Är inte det att urholka sexet totalt? När människan man är med blir så oviktig utan det är enbart ligget som är drivkraften?

Anledningen till att sexet jag haft varit så passionerat, vilt, galet och otroligt har ju berott på att jag och dessa män varit galna i varandra. De har betytt något för mig. Vi har längtat så mycket efter varandra att vi nästan inte klarat av att vara i ett rum utan att slita av varandra kläderna. Den längtan efter någon får man ju inte av en random dejt eller ett fylleragg.

Känns bara så sorgligt att läsa om de som för statistik. Är inte sex mer värt än så liksom?

• AceJ

Minns inte och omöjlig att komma ihåg alla. Försökte göra en lista för rätt länge sedan men gav upp, den stannade vid 108 stycken. Nya minnen av gamla brudar från vilda år på 90- och 00-talen dyker ständigt upp. Skulle tro nånstans kring 150 stycken. De jag minns tydligt, utöver de faktiska förhållandena, är de som stuckit ut för att de varit extra bra eller extra dåliga. Mellan dessa är det mest ett töcken av mediokert fyllesex. Ångrar inget dock. Det var kul.

Som kuriosa kan jag nämna att jag har legat med 4,8 procent av mina facebookvänner.

• Anonym (Summa)

Alla som jag haft sex med

Svar på tråden Hur många har ni legat med?