• Anonym (Nyfiken)

Hur många har ni legat med?

En vän berättade gör mig att hon legat med över 50 killar! Jag har ?bara? legat med två stycken. Hur många har ni legat med?

• Svar på tråden Hur många har ni legat med?
  • Anonym (Ti)

Ca 250 killar och ca 20 tjejer.

• Pussan

Har egentligen ingen koll på antal. Högst troligt någonstans mellan 300 och 500 killar skulle jag tro. Men det är alltså på 38 år, sedan första gången på en midsommarfest som 14-åring. Typ 10 per år, det är inte särskilt många. Speciellt inte med tanke på att jag har haft semesterveckor där jag hunnit med 10 på en vecka. Och som mest haft 5 killar på en gång.
    Och så en del brudar, kanske runt 30

• Stefano82

Jag har sten koll på hur många jag har haft sex med och det är 1 och det är min fru.

• Anonym (JP)

Om vi bara räknar penetrerande sex så är det nog bara 7 st om jag minns rätt. Kan vara någon mer då jag har haft några kvällar i min ungdom med alldeles för mycket alkohol i kroppen så jag inte riktigt minns vad/hur mycket vi gjorde. Men inte mer än 10 i alla fall.

• Anonym (...)

7 har jag legat med, är snart 40 år. Fyra av dem har jag varit i långa, seriösa förhållanden med, en av dem gav jag med mig till slut (det blev bara en gång men han fortsätter tjata), en var ett ons och en var under en lek med min dåvarande kille. Känns ganska lagom... Nu är jag i ett förhållande som jag hoppas är mitt sista så då blir det bara om vi gör några gemensamma utsvängningar. Annars är jag mer än nöjd med honom...

• Less is more

Kvinna, 50 år. 10 stycken totalt.

Den första, då var jag 16 år, och det var ren tjatsex. Sen stod jag på mig till jag nästan var 20 och kär på riktigt.

3 av männen sen i längre förhållanden varav mannen jag bor ihop med och har barn med.

• Anonym (Liza)

Kommer inte ihåg  men det är en hel del. Vore jag ung då hade jag haft många fler och testat tjejer också, har bara haft en. Är man hungrig äter man samma med sex om man är kåt. Viktigt att ta för sig.

• Anonym (/)

Jösses, vad skrev jag för fel?

Svar på tråden Hur många har ni legat med?