IVF sommar/höst 2018
Nu startar vi snart vår 5:e IVF-behandling.
Häng gärna på i tråden, så hjälps vi åt att stötta varandra!
Nu startar vi snart vår 5:e IVF-behandling.
Häng gärna på i tråden, så hjälps vi åt att stötta varandra!
Hej,
Hade äggplock idag. Fick ut 19 ägg ur 23 blåsor. Förra gången fick jag 6 ägg ur 12 blåsor. Är försiktigt positiv då inget av mina 6 ägg var av bra kvalitet. Läkaren är orolig för överstimulering denna gång, har ni några tips på bra mat som innehåller mycket salt? Är inte förtjust i chips.
Två? Vilken lyx, önskar sååå att jag oxå fick göra det, men får inte :( Gör du din ivf i Sverige?
Stort lycka till. Hoppas verkligen det går vägen nu.
Hej,
Hade äggplock idag. Fick ut 19 ägg ur 23 blåsor. Förra gången fick jag 6 ägg ur 12 blåsor. Är försiktigt positiv då inget av mina 6 ägg var av bra kvalitet. Läkaren är orolig för överstimulering denna gång, har ni några tips på bra mat som innehåller mycket salt? Är inte förtjust i chips.
Vilket fint resultat! Hoppas att många blir befruktade! Hur mår du nu efteråt?
Föreslår jordnötter och saltgurka!
Ja jag gör den i Sverige
Tack! Det behövs lite extra just nu när jag ligger hemma, ensam och förkyld och det kom lite rosa förut när jag tog lutinus. :(
Kul! :) stort lycka till!!
Är sååå nojig tänk om det blir 2 hur ska det gå med allt?! Som tur har jag två stora tjejer som kommer få hjälpas åt.
Åh. Ingen fara, för tidigt för mens ju!! Men förstår att man är orolig såklart. Det här är en riktig berg o daglbana. O jag har inte ens börjat.. när är testdag 18/9?