IVF sommar/höst 2018
Nu startar vi snart vår 5:e IVF-behandling.
Häng gärna på i tråden, så hjälps vi åt att stötta varandra!
Nu startar vi snart vår 5:e IVF-behandling.
Häng gärna på i tråden, så hjälps vi åt att stötta varandra!
Är det verkligen det? Tänker att det är en blastocyst återförd på dag 5 och jag är på ruvardag 5. Vet inte. Cykeln är ju, i och med behandlingen, helt satt ur spel, så jag vet inte när den borde komma (inte komna). Stämmer, vilken koll du har!
Hej,
Hade äggplock idag. Fick ut 19 ägg ur 23 blåsor. Förra gången fick jag 6 ägg ur 12 blåsor. Är försiktigt positiv då inget av mina 6 ägg var av bra kvalitet. Läkaren är orolig för överstimulering denna gång, har ni några tips på bra mat som innehåller mycket salt? Är inte förtjust i chips.
Aa iofs dumt av mig att uttala mig kanske.. men könns lite tidigt. Men vet inte såklart. Hoppas på annat!! Ja jag minns det då vi ska på mötet den dagen hehe!
Är det verkligen det? Tänker att det är en blastocyst återförd på dag 5 och jag är på ruvardag 5. Vet inte. Cykeln är ju, i och med behandlingen, helt satt ur spel, så jag vet inte när den borde komma (inte komna). Stämmer, vilken koll du har!
Verkligen inte dumt. Det tröstade! Men nu är det mer och jag bryter ihop.
Verkligen inte dumt. Det tröstade! Men nu är det mer och jag bryter ihop.
Är sååå nojig tänk om det blir 2 hur ska det gå med allt?! Som tur har jag två stora tjejer som kommer få hjälpas åt.
Hej! Första gången jag skriver i detta forum, denna tråden känns väldigt härlig så jag hoppar in.
Försökt få barn i 3 år, fick remiss till ivf i mars, blev gravid som slutade i missfall v12+6. Fått en ny kallelse till ivf men min oro är att vi får vänta nerviga av vi blev gravida. Det är otroligt tungt då min bästa vän blev gravid en månad innan mig ovh allt hår bra för henne. Hon blev gravid direkt när de började att försöka. Önskar henne inget illa men har svårt att umgås med henne just nu.
Hoppas vi kan komma igång med ivf ????
Har fått tid till den 11 oktober!
Hej! Första gången jag skriver i detta forum, denna tråden känns väldigt härlig så jag hoppar in.
Försökt få barn i 3 år, fick remiss till ivf i mars, blev gravid som slutade i missfall v12+6. Fått en ny kallelse till ivf men min oro är att vi får vänta nerviga av vi blev gravida. Det är otroligt tungt då min bästa vän blev gravid en månad innan mig ovh allt hår bra för henne. Hon blev gravid direkt när de började att försöka. Önskar henne inget illa men har svårt att umgås med henne just nu.
Hoppas vi kan komma igång med ivf ????
Har fått tid till den 11 oktober!