IVF sommar/höst 2018
Nu startar vi snart vår 5:e IVF-behandling.
Häng gärna på i tråden, så hjälps vi åt att stötta varandra!
Nu startar vi snart vår 5:e IVF-behandling.
Häng gärna på i tråden, så hjälps vi åt att stötta varandra!
men förmodligen därför de kör en säker variant och bokar in folk i v 8 typ. (men detta är ju en egen teori - har rätt många såna som du kanske märker haha!)
Haha ja, så är det säkert. Ja hoppas att ja får komma in till UL i v 7 - 8 nångång iallafall så kanske man kan lugna sig lite iallafall. Eller åtminstonde få se den, att den faktiskt FINNS <3 :)
Ja förstår att eftersom du går privat och betalar för det att du hellre väntar nån vecka, så länge det känns bra för er så är de ju bara att köra på :D
Åh, du vill inte dela med dig av listan?! funderat på dedär jag med vad man får äta och inte... Så himla svårt då ja tycker de står olika överallt oxå :P Lycka till på middagen! Det vanliga är ju att man kör med penicillin- så ljug ihop nånting om det du! helst så intimt som möjligt så får du inga följdfrågor, ett tips ;)
Första ivf mötet gjort. Fick ett superbra bemötande. Gick igenom allt. Kommer bli korta protokollet. Nästa tisdag ska vi gå igenom sprutorna. Nästa mens beräknad 29 september så kan förhoppningsvis börja då!!! Våra odds ser bra ut sa han. Men vågar inte tro på något. Nu är frågan om man ska berätta för chefen eller inte :( .... kluven deluxe
Nån som vet om det är ett graviditetstecken att vara vansinnig/självömkande om vartannat? :P
Åh vad skönt att ni är igång. Och korta går så mycket snabbare än långa. Vad har du för relation till chefen? Jag berättade eftersom jag behövde åka till annan stad för ultraljuden och insättning/äggplock etc så kunde inte ljuga om allt.. vi är bara 4 på jobbet och står varandra ganska nära. Jag hade berättat iaf :) lycka till nu! <3
Haha ja, så är det säkert. Ja hoppas att ja får komma in till UL i v 7 - 8 nångång iallafall så kanske man kan lugna sig lite iallafall. Eller åtminstonde få se den, att den faktiskt FINNS <3 :)
Ja förstår att eftersom du går privat och betalar för det att du hellre väntar nån vecka, så länge det känns bra för er så är de ju bara att köra på :D
Åh, du vill inte dela med dig av listan?! funderat på dedär jag med vad man får äta och inte... Så himla svårt då ja tycker de står olika överallt oxå :P Lycka till på middagen! Det vanliga är ju att man kör med penicillin- så ljug ihop nånting om det du! helst så intimt som möjligt så får du inga följdfrågor, ett tips ;)
www.libero.se/du-just-nu/artiklar1/gravid/mat-du-bor-undvika-under-graviditeten/
Tack för tipset =) bra idé att skapa lite awkward stämning på middagen hahaha!
Förresten - flytta in i 'vi som blivit gravida efter IVF' tråden =)
www.libero.se/du-just-nu/artiklar1/gravid/mat-du-bor-undvika-under-graviditeten/
Tack för tipset =) bra idé att skapa lite awkward stämning på middagen hahaha!
Förresten - flytta in i 'vi som blivit gravida efter IVF' tråden =)
Såhär har två test sett ut idag. Är det bara jag som ser NÅT där? Är inget testa tidigt test, och är bara på RD 8, så eg för tidigt ute. Men de brukar va helt blanka om det inte e nåt.
Eller önskedrömmer jag?

Såhär har två test sett ut idag. Är det bara jag som ser NÅT där? Är inget testa tidigt test, och är bara på RD 8, så eg för tidigt ute. Men de brukar va helt blanka om det inte e nåt.
Eller önskedrömmer jag?
Hur många dagar är den du satt in?
11