IVF sommar/höst 2018
Nu startar vi snart vår 5:e IVF-behandling.
Häng gärna på i tråden, så hjälps vi åt att stötta varandra!
Nu startar vi snart vår 5:e IVF-behandling.
Häng gärna på i tråden, så hjälps vi åt att stötta varandra!
Vilken dag är du på? Jag är tyvärr ingen expert över huvud taget på endometrios så jag kan tyvärr inte svara på dina frågor, men önskar dig all lycka, och att pluset blir starkare snart! <3
Usch förstår din oro! Finns det ingen du kan tala med, läkare eller gynekolog? Jag har ingen kunskap om endometrios tyvärr. Jag vet att man kan ha som mens trots graviditet, men klart man blir orolig! Hör med din läkare tycker jag. Lycka till <3
förstår att du är orolig när du även blöder - även om det kanske är ganska normalt när man har endometrios? Kan tyvärr inget om det - men borde absolut finnas många i IVF-svängen med endometrios - så nånstans här ute i FL-rymden finns de!
håller tummarna för dig att plusset blir starkare och att mensen inte kommer igång!!
Hej! Vad roligt! Vi vad i Örebro och det gick bra! De var trevliga och väldigt bemötande. Fick prova att sticka mig själv oxh fick alla läkemedel förklarat för oss, hur gick deg för dig?
Åå Najs!! Bra bemötande här med. Ska gå igenom sprutor på tisdag så får förhoppningsvis börja nästa mens!! När ska du börja?
Vi kommer också börja vi nästa mens, men då den kommer lite hipp som happ så vet vi inge riktigt när. Men vi räknade att äggplock blir tidigast vecka 44 :) Vart håller ni hus då?
Hur mår du nu? <3 Har tänkt på dig :(
Hoppas kan man alltid göra iaf! Känns som om att det är många som tyvärr blir fast i ivf-träsket alldeles för länge sen.. Hemskt är var det är!
Efter dom har gjort det hur lång tid tar det till dom sätter tillbaka det igen??
Om det finns embryon att återföra brukar man göra det efter 2, 3 eller 5 dagar. Vilken dag återföringen sker brukar bero på hur många ägg man får ut och hur många av dem som befruktas och utvecklas som de ska.