IVF sommar/höst 2018
Nu startar vi snart vår 5:e IVF-behandling.
Häng gärna på i tråden, så hjälps vi åt att stötta varandra!
Nu startar vi snart vår 5:e IVF-behandling.
Häng gärna på i tråden, så hjälps vi åt att stötta varandra!
Hade jag något hopp tidigare försvann det nu. Brun geléaktig flytning och mensvärk, ruvardag fyra med tvådagars :( alldeles för tidigt för mens ju. Kan den komma såhär tidigt?
Jag gör syskonförsök, jag har varit arbetslös och mammaledig i en evighet känns det som.
Vi började med syskonförsöken för ett drygt år sen.
Det har inte tagit sig hittills och jag kan bara inte gå sysslolös hemma så jag har börjat ett extrajobb och studier. Det är jättekul på så många olika sätt.Vi gjorde ett försök nyss och TD var igår jag har slarvat med allt denna gång men mått bra. Inget bisolvon, inga lutinus jag har tränat och druckit lite lite alkohol, ätit mögelostar och sushi och annat gott.
Trodde det skulle skita sig som alla försök gjort senaste året, men det tog sig och jag kan inte glädjas riktigt.
Jag misstänker att det kommer gå åt skogen för jag har inga symptom mer än öm livmoder som jag haft sen äggplocket. Ska boka UL och se om det verkligen är något där. Jag vill verkligen fortsätta med studier och extrajobb men det kommer vara svårt om jag ska föda barn i slutet på maj. Men jag vill ju också ha fler barn. Varför Varför kan inte min sambo vara den som är gravid denna gång, jag var ju det förra gången. Borde inte jämställdheten kommit så långt att "normala" män också ska kunna bli gravida ![]()
!! jag har heller inga direkta symtom trots starkt plus, vet att det är svårt att glädjas när det inte gått som man velat tidigare - men ni har ju kommit över den första milstolpen i alla fall och fått ett plus!
Hej allihop! Hoppas ni har en fin dag oavsett var i processen ni befinner er. RD 9 med 3-dagars. Jag hade ju lite skugga på gravtestet igår och har testat idag oxå. Samtliga 4 tester igår och idag visar denna skugga. Det senaste lite mer tycker jag. Vet inte om det kan bli så även om man inte är gravid, men min erfarenhet av dessa tester (graviditetskollens) är att de brukar va ganska okänsliga och helt blanka. Kan förstås va pyttelite hcg kvar sedan ovitrelle-sprutan jag tog för exakt två veckor sedan idag. Här e senaste testet, gjorde det svartvitt och ändrade kontrasten för att det syns tydligare på fotot då (syns bättre i verkligheten).

Vad tror ni?
Hade jag något hopp tidigare försvann det nu. Brun geléaktig flytning och mensvärk, ruvardag fyra med tvådagars :( alldeles för tidigt för mens ju. Kan den komma såhär tidigt?
!! jag har heller inga direkta symtom trots starkt plus, vet att det är svårt att glädjas när det inte gått som man velat tidigare - men ni har ju kommit över den första milstolpen i alla fall och fått ett plus! 
Hej allihop! Hoppas ni har en fin dag oavsett var i processen ni befinner er. RD 9 med 3-dagars. Jag hade ju lite skugga på gravtestet igår och har testat idag oxå. Samtliga 4 tester igår och idag visar denna skugga. Det senaste lite mer tycker jag. Vet inte om det kan bli så även om man inte är gravid, men min erfarenhet av dessa tester (graviditetskollens) är att de brukar va ganska okänsliga och helt blanka. Kan förstås va pyttelite hcg kvar sedan ovitrelle-sprutan jag tog för exakt två veckor sedan idag. Här e senaste testet, gjorde det svartvitt och ändrade kontrasten för att det syns tydligare på fotot då (syns bättre i verkligheten).

Vad tror ni?
Vad tror ni?
Jag ser ju absolut strecket men är den inte lite väl långt ner? Men hoppas såklart att det är positivt :)
Vad tror ni?