• Akira Öken

IVF sommar/höst 2018

Nu startar vi snart vår 5:e IVF-behandling.

Häng gärna på i tråden, så hjälps vi åt att stötta varandra!

• Svar på tråden IVF sommar/höst 2018
  • Mjbo
    Wonderfluff skrev 2018-09-18 15:05:35 följande:
    11
    okej. Jag håller alla tummarna jag kan åt dig <3 
  • Wonderfluff
    Mjbo skrev 2018-09-18 15:31:07 följande:

okej. Jag håller alla tummarna jag kan åt dig <3 

Tack! Här är en annan bild som den lilla skuggan nog syns lite bättre på.

• Inalina
    Wonderfluff skrev 2018-09-18 17:17:18 följande:
    Tack! Här är en annan bild som den lilla skuggan nog syns lite bättre på.
    Hej! jag vet vad du menar med skugga - men prova ta ett i morgon bitti och vänta minst 5 min så hoppas vi att det blir starkare =)!! 
  • Vildismamma
    Ontopic skrev 2018-09-18 12:44:34 följande:

Jag hoppas på snart! Vi ska ha telefonmöte med kliniken på måndag så jag hoppas vi får börja efter det :) när börjar ni?

Vi börjar med sprutorna imorgon... så kör vi lite sprutor sen ska vi på UL den 25/9 för att kolla lite på äggblåsorna.. så får vi se efter det.. har inte så bra koll på vad som händer sen men det berättar dom när vi väl är där...
  • Vildismamma
    Jooosen skrev 2018-09-18 12:47:33 följande:

Första ivf mötet gjort. Fick ett superbra bemötande. Gick igenom allt. Kommer bli korta protokollet. Nästa tisdag ska vi gå igenom sprutorna. Nästa mens beräknad 29 september så kan förhoppningsvis börja då!!! Våra odds ser bra ut sa han. Men vågar inte tro på något. Nu är frågan om man ska berätta för chefen eller inte :( .... kluven deluxe

Jag berättade för min chef igår.. och eftersom han har tystnadsplikt så behöver ingen annan på jobbet veta det..

han tyckte att det var roligt för oss och var väldigt positiv och sa att vi löser alla gånger man måste gå iväg.. sa oxå att jag ska försöka få så sena tider som möjligt för att inte gå iväg mitt på dagen.. så för chefen tycker jag nog att du ska berätta för iaf...
  • Wonderfluff
    mammsen79 skrev 2018-09-18 19:17:08 följande:

O jag den 28, undrar vf så sent?

Ingen aning! Olika rutiner kanske på olika kliniker.
  • Mect
    Jooosen skrev 2018-09-18 09:35:31 följande:

Ska oxå på första mötet idag!! Kul, vilken stad?

Hej! Vad roligt! Vi vad i Örebro och det gick bra! De var trevliga och väldigt bemötande. Fick prova att sticka mig själv oxh fick alla läkemedel förklarat för oss, hur gick deg för dig?
  • Wonderfluff
    Inalina skrev 2018-09-18 19:08:48 följande:

Hej! jag vet vad du menar med skugga - men prova ta ett i morgon bitti och vänta minst 5 min så hoppas vi att det blir starkare =)!! 

Yes! :D
Svar på tråden IVF sommar/höst 2018