• Blåstjärna

BF maj 2019

Hej!!

Har tyckt att de varit så bra med alla dessa BIM trådar att man kan följas åt och diskutera och stötta varandra. Så nu när jag äntligen plussat så tänkte jag att jag skapar en tråd då det inte fanns någon för maj 2019 ännu.

Kort om mig:

29 år

Gift

Första barnet (andra graviditeten, första slutade dessvärre i MA v 12 i okt 2017)

BF någonstans mellan den 29 apr till den 1 maj. (Har ej varit his BM ännu)

Självklart är jag orolig för missfall igen, men de hör väl till att vara lite orolig har jag förstått.

Kul om det är fler som vill följas åt!

• Svar på tråden BF maj 2019
  • Kkm

Ska tilläggas att jag mår väldigt dåligt psykiskt just nu och är hemma från jobbet för bara gråter konstant. Haft en väldigt traumatisk abort sen år tbx som slutade i flera ekrapningar och blodtransfusion vid samma abortförsök så jag slår väl bakut just nu. Någon som kan lugna mig? 

• lindgrenmaria91
    Sobika skrev 2018-09-18 11:46:44 följande:

Heej. Plussade imorse. Finns det någon som jag kan skicka ett meddelande till som kan lägga till mig i gruppen? :D

Jag skrev till dig, svara på det meddelande eller skicka ett nytt till mig bara :D
  • Dollan89
    Kkm skrev 2018-09-18 15:05:37 följande:

Ska tilläggas att jag mår väldigt dåligt psykiskt just nu och är hemma från jobbet för bara gråter konstant. Haft en väldigt traumatisk abort sen år tbx som slutade i flera ekrapningar och blodtransfusion vid samma abortförsök så jag slår väl bakut just nu. Någon som kan lugna mig? 

Jag förstår hur du mår. I januari i år opererades jag för utomkvedskap, De tog en äggledare där fostret satt i. Har sedan dess varit i depression och ångest. Men nu sen jag blev gravid igen känns det mkt bättre. 
    Kramar till dig
  • Mimmzan

Hejsan allihopa! Jag plussade i förrgår och detta blir då mitt andra barn ! Min dotter är 14 månader snart och blev till via insemination, varit ofrivilligt barnlös och under de åren jag och sambon varit ihop så har vi aldrig lyckats på egen hand men nu helt plötsligt har vi det och jag är i chock !! Hoppas den lilla vill stanna kvar bara för då har jag bf den 26 maj - 19 så hinner bara jobba ca 5 månader innan jag ska föda barn igen och gå på mamma ledigt :)

Jag går gärna med om jag får! Crazy-mimmz@Hotmail.com

• JL88

Hej!

Plussade igår och BF 22 maj 2019. Har en dotter sedan tidigare som är född oktober 2014. Jag och hennes pappa separerade i fredags, så tajmingen är ju inte den bästa.. Dock har vi fortfarande en bra relation och jag vet att jag kommer ha all hjälp och stöttning från honom oavsett om vi eventuellt hittar tillbaka till varandra eller inte :) 

Jag går gärna med i fb-gruppen så länge den är hemlig! jannica_lindmark@hotmail.com 

• lindgrenmaria91
    JL88 skrev 2018-09-19 12:44:27 följande:

Hej!

Plussade igår och BF 22 maj 2019. Har en dotter sedan tidigare som är född oktober 2014. Jag och hennes pappa separerade i fredags, så tajmingen är ju inte den bästa.. Dock har vi fortfarande en bra relation och jag vet att jag kommer ha all hjälp och stöttning från honom oavsett om vi eventuellt hittar tillbaka till varandra eller inte :) 

Jag går gärna med i fb-gruppen så länge den är hemlig! jannica_lindmark@hotmail.com 

Jag la till dig :)
Svar på tråden BF maj 2019