• Blåstjärna

BF maj 2019

Hej!!

Har tyckt att de varit så bra med alla dessa BIM trådar att man kan följas åt och diskutera och stötta varandra. Så nu när jag äntligen plussat så tänkte jag att jag skapar en tråd då det inte fanns någon för maj 2019 ännu.

Kort om mig:

29 år

Gift

Första barnet (andra graviditeten, första slutade dessvärre i MA v 12 i okt 2017)

BF någonstans mellan den 29 apr till den 1 maj. (Har ej varit his BM ännu)

Självklart är jag orolig för missfall igen, men de hör väl till att vara lite orolig har jag förstått.

Kul om det är fler som vill följas åt!

• Svar på tråden BF maj 2019
  • Fisgrisen

Hej!

Jag har precis plussat nu i helgen är beräknad till slutet av maj ????????

Har ett barn sen innan (2,5år) men är gärna med i Facebookgruppen ändå om jag får ????????????

Min mailadress är Linda_schuberg@hotmail.com

• FruEA

Hej allihop och grattis till plussen! :) 

Jag är beräknad till 27 maj, både jag och min man är 26 år och om allt går vägen blir detta vårt första barn.

Är facebookgruppen sluten? I så fall vill jag väldigt gärna vara med, skulle vara skönt att ha några att prata med om allt det nya! 

• lafamilia17

Tjena allihop!

Hoppas allt har gått bra för er!

Jag går snart in på v. 7 o enligt nc är bf 26/5. Fick plus nu den 16e september.

Är 24 år, sambon 26, mitt första o hans andra o vi är från Hässleholms kommun!

Om de finns plats i fb gruppen är jag gladeligen med!

lillknodden@hotmail.com

• tussis

Om FB gruppen är sluten/hemlig så är jag gärna med också! vill inte att alla på fb ska få reda på att jag är gravid innan vi berättar för närmsta vänner & familj ???? min mail är sophia.vcj@hotmail.com

det är mitt & min mans andra barn, har en son född i februari -17 :)

• tussis

Om FB gruppen är sluten/hemlig så är jag gärna med också! vill inte att alla på fb ska få reda på att jag är gravid innan vi berättar för närmsta vänner & familj ???? min mail är sophia.vcj@hotmail.com

det är mitt & min mans andra barn, har en son född i februari -17 :)

• Pojkmamma90

Hej :) jag vill oxå vara med i gruppen om jag får :) Doxk endast om den är hemlig så andra inte kan se på fb :)

zan nanetzell@ gmail.com

• Lucca

Här kommer en till:)

Har bf 31 maj med lite tur!

Är i Grekland nu o har gått en vecka över tiden, testade i förrgår och fick utslag direkt, testade igår med o då var strecket ännu starkare:))

Ooont i brösten o drar i livmodern, mått lite illa men inget annat...

Ska på UL den 12 oktober för att kolla läget, har fått mf samt missed abortion tidigare så är lite lätt nojjig.

Har en 11årig dotter, dock med en annan pappa;)

Detta blir min sambos första efterlängtade kotte, om allt går som det ska:)

• Lucca

Lägg gärna till mig på fejjan oxå om nån vill o vet hur det funkar, haha. (Förutsatt att man inte syns offentligt).

Heter Sara Landstedt där o har info@dayfotografi.se som mail)

Svar på tråden BF maj 2019