Mezzy skrev 2019-01-29 12:17:12 följande:
Du ger mig lite hopp iaf! :)
Men jag kan lägga mina cykler på varandra och jämföra!?
Ja, på vipersionen kan man det. På knappen "chart overlay" under själva diagrammet. Jag skapade faktiskt ett nytt konto den här månaden (och lade in min från förra också) för att kunna använda det.. Första månaden har man ju inte så mycket nytta av den funktionen hehe. Väldigt kul att kunna jämföra! Har lagt upp en bild lite tidigare i tråden :)
Mezzy skrev 2019-01-30 08:29:20 följande:
FruW85 skrev 2019-01-29 12:14:48 följande:
Tack! :D
På mitt såg man i princip ingenting på äl+12, så jag hoppas det är lika för dig :)
Ja men precis! Tex antal dagar det gått, när man bör testa eller hur bra man tajmat in äl är ju lätt att veta själv :) Det enda som jag iofs verkligen saknar är funktionen att man kan lägga flera cykler på varandra och jämföra..
Tempen gick upp idag igen så nu lyftes hoppet igen :)
Men vaknade kanske 3 ggr inatt så hoppas att inte det spelar roll. Brukar dock vakna en del annars också.
Är nog lite rädd att våga hoppas för då blir man så fruktansvärt besviken när mensen sen kommer! :(
Det låter ju hoppfullt! Det kan ju så klart påverka lite, men om du ofta vaknar så är ju övriga dagar också anpassade efter det :) Den där väntan är så jobbig och det är jättesvårt att hålla sig positiv samtidigt som man inte bygger upp för höga förväntningar så man blir superbesviken.. =/ När är bim? Håller tummarna för dig! :)