Anonym (Bimbi) skrev 2018-10-13 15:32:11 följande:
Vadå kallas? Många säger fortfarande styvbarn. Iaf där jag bor och det gör jag också. Det där med malus var en markering om du inte förstod det så förklarar jag det för dig nu.
Du skiter det det ja, men jag gör det inte. Detta är ett diskussionsforum och där uttrycker man sina åsikter. Inte andras. Eller hur?
Du tycker så mycket, tror du att dina åsikter är någon form av lag eller?

Vadå kallas? Många säger fortfarande styvbarn. Iaf där jag bor och det gör jag också. Det där med malus var en markering om du inte förstod det så förklarar jag det för dig nu.

Men så gulligt av dig att fortsätta att ägna dig åt hårklyverier. Argumenten kring sak tagit slut för dig så du väljer att ägna dig att spekulera om personen bakom datorn i stället?
Du skiter det det ja, men jag gör det inte. Detta är ett diskussionsforum och där uttrycker man sina åsikter. Inte andras. Eller hur?
Har aldrig hävdat detta att andra inte får lov att uttrycka sina åsikter. Nästa direkta lögn du skall komma med när du håller på?
Du tycker så mycket, tror du att dina åsikter är någon form av lag eller?

Japp jag gör det sedu.
Du tycker ju så mycket med. Jag har samma rätt att tycka som du har du, Det är bara för dig att gilla läget. Men din spekulation om att jag tycker att mina åsikter är en lag har du direkt fel i. Jag har aldrig trott/hävdat det.
Skall du komma med fler direkta lögner om mig? Du har ju bevisat att du inte klarar av att bemöta sak.