Gillar att få smisk
Har just upptäckt att jag tänder oerhört mycket på smisk. Finns det fler än mig som gillar det? Beskriv gärna hur ni gillar det och hur ni brukar få det!
Hur många män gillar att smiska?
Har just upptäckt att jag tänder oerhört mycket på smisk. Finns det fler än mig som gillar det? Beskriv gärna hur ni gillar det och hur ni brukar få det!
Det lät väldigt trevligt! Ja jag hade absolut kunnat tänka mig smisk som straff också, fast av kärlek och omtanke från mannen. Jag vill bli bestraffad för mitt eget bästa isåfall, för att bättra mig på något. Har dock aldrig varit med om det men det händer att jag fantiserar om det ibland. Gärna med rumpan bar som en riktigt stygg flicka :)
Ja eller hur! Önskar att fler killar kunde resonera så, alltså att tänka på vad kvinnan vill ha också! :)
Ja jag gillar ju oralsex så. Dessutom suger man ju av med ännu mer inlevelse och njutning om man själv får bli kåt under tiden. En annan grej jag tände mycket på en gång var att först ha analsex, och sedan få smisk. Kände mig extremt undergiven då! Hade fortfarande lite småont i rumpan efter sexet så lite smisk på det var helt fantastiskt.
Gillar också när det sker i enklare former, alltså utan piskor. Haha ja, kanske det! :) brukar du smiska ofta?
Precis så är det för mig, jag fullkomligt älskar det!
Jag är en kvinna som också tycker om att få smisk av min man. Jag får smisk både i samband med sex och som straff. För det mesta får smisk liggandes över knät men även böjd över ett bord ibland. Oftast fåt jag smisk med handen men även med hårborste, paddel, mattpiskare och björkris.
Smisk som förspel är otroligt sexigt medan smisk som straff svider outhärdligt och slutar nästan alltid med tårar. Men älskar känslan efteråt och han är bra på att trösta mig efteråt.
Det jag tänder på allra mest är ju att ligga över knät på mannen. Gärna att han har mig i ett fast tag och ger mig lite (mycket) handsmisk! Älskar när rumpan dallrar och även det här med att känna sig undergiven. Blir fruktansvärt våt av det :)
Har aldrig varit med om exempelvis bälte eller hårborste men jag tror nog jag hade gillat det med.
Inte få nej, men jag fantiserar om att ge vardags-smisk. Tyvärr är der inget för sambon..
/Man 37
Självklart ska det vara med kärlek och omtanke.. Vi ska ju njuta av det, inte vara förnedrande..åhh får upp bilder i huvudet nu.. Tänk att få dig riktigt kåt och våt..
Dom flesta jag varit med har det blivit smisk och så med, ibland bara på lite skoj och då märker man direkt vilka som går igång extra på det.
En tjej som jag var med och det var ganska nytt, råkade jag busa till det med efter frukost. Då höll jag fast henne och smiskade henne utanpå trosorna, av det blev hon genomblöt i trosorna.
Hon hade aldrig fått smisk så förut, bara lite klatchar på rumpan liksom under akten typ. Men hon hade fantiserat om smisk och ug. och det gick hon totalt igång på. Hon gillade också att bli bunden och hjälplös.