• Anonym (Tjej)

Gillar att få smisk

Har just upptäckt att jag tänder oerhört mycket på smisk. Finns det fler än mig som gillar det? Beskriv gärna hur ni gillar det och hur ni brukar få det!

Hur många män gillar att smiska?

• Svar på tråden Gillar att få smisk
  • smeden75
    Anonym (Tjej) skrev 2019-01-02 00:59:14 följande:

Det lät väldigt trevligt! Ja jag hade absolut kunnat tänka mig smisk som straff också, fast av kärlek och omtanke från mannen. Jag vill bli bestraffad för mitt eget bästa isåfall, för att bättra mig på något. Har dock aldrig varit med om det men det händer att jag fantiserar om det ibland. Gärna med rumpan bar som en riktigt stygg flicka :)

Självklart ska det vara med kärlek och omtanke.. Vi ska ju njuta av det, inte vara förnedrande..åhh får upp bilder i huvudet nu.. Tänk att få dig riktigt kåt och våt..
  • DanneD
    Anonym (Tjej) skrev 2019-01-02 00:36:39 följande:

Ja eller hur! Önskar att fler killar kunde resonera så, alltså att tänka på vad kvinnan vill ha också! :)

Ja jag gillar ju oralsex så. Dessutom suger man ju av med ännu mer inlevelse och njutning om man själv får bli kåt under tiden. En annan grej jag tände mycket på en gång var att först ha analsex, och sedan få smisk. Kände mig extremt undergiven då! Hade fortfarande lite småont i rumpan efter sexet så lite smisk på det var helt fantastiskt.

Om kvinnan njuter så blir ju jag annu hårdare. Och då blir det skönare för kvinnan också.

Och jag har varit med om att kvinnan vill suga först för att sen ha analsex för att den blir mycket hårdare då, och då får men mer njutning. Över köksbordet har oftast funkat bäst för att det blir bäst höjd (beror så klart på längden men det är fruktansvärt hett att knulla bakifrån på köksbordet)

Släng iväg ett Pm om du vill snacka och utbyta tips och idéer :)
    Kvinnliga former och rumpor är det bästa jag vet.
  • Anonym (Spankdabutt)
    Anonym (Tjej) skrev 2019-01-02 00:53:25 följande:

Gillar också när det sker i enklare former, alltså utan piskor. Haha ja, kanske det! :) brukar du smiska ofta?

Precis så är det för mig, jag fullkomligt älskar det!

Dom flesta jag varit med har det blivit smisk och så med, ibland bara på lite skoj och då märker man direkt vilka som går igång extra på det.

En tjej som jag var med och det var ganska nytt, råkade jag busa till det med efter frukost. Då höll jag fast henne och smiskade henne utanpå trosorna, av det blev hon genomblöt i trosorna.

Hon hade aldrig fått smisk så förut, bara lite klatchar på rumpan liksom under akten typ. Men hon hade fantiserat om smisk och ug. och det gick hon totalt igång på. Hon gillade också att bli bunden och hjälplös.
  • Tom Araya
    Anonym (Tjej) skrev 2019-01-01 16:45:53 följande:

Har just upptäckt att jag tänder oerhört mycket på smisk. Finns det fler än mig som gillar det? Beskriv gärna hur ni gillar det och hur ni brukar få det!

Hur många män gillar att smiska?

Ja, jag upptäckte för ca 10 år sedan att det är en ingrediens i sexlivet jag tänder på, men det måste vara med en tjej som tänder på det också.
  • Anonym (Rödatjärt)

Jag är en kvinna som också tycker om att få smisk av min man. Jag får smisk både i samband med sex och som straff. För det mesta får smisk liggandes över knät men även böjd över ett bord ibland. Oftast fåt jag smisk med handen men även med hårborste, paddel, mattpiskare och björkris.

Smisk som förspel är otroligt sexigt medan smisk som straff svider outhärdligt och slutar nästan alltid med tårar. Men älskar känslan efteråt och han är bra på att trösta mig efteråt.

• Anonym (Mmm)
    Anonym (Tjej) skrev 2019-01-02 00:26:35 följande:
    Gillar när män är lite rumpfixerade! :) vad kul att du tycker det är spännande med en yngre tjej som jag! En man på mitt jobb som var i din ålder kunde ibland pika med att ge mig smisk om jag inte sköter mig. Gillade det mycket.
    Vad härligt! :) Ja, det gör jag verkligen. Känns lite förbjudet och det är så härligt. Vore säkerligen underbart att få bestämma över dig och ta hand om din unga rumpa ordentligt... Vi skulle ju kunna återskapa situationen på ditt jobb, där jag säger att du får smisk om du inte sköter dig duktigt efter vad jag säger... Hur skulle du beskriva din rumpa...? Gillar du tighta kläder? Det måste du ha över din rumpa när jag är i närheten. Annars...
  • Neol
    Anonym (Tjej) skrev 2019-01-01 19:21:17 följande:

Det jag tänder på allra mest är ju att ligga över knät på mannen. Gärna att han har mig i ett fast tag och ger mig lite (mycket) handsmisk! Älskar när rumpan dallrar och även det här med att känna sig undergiven. Blir fruktansvärt våt av det :)

Har aldrig varit med om exempelvis bälte eller hårborste men jag tror nog jag hade gillat det med.

Japp det är hett när man är på samma våglängd i det avseendet. Ett bestämt grepp om håret. Smekningar och smisk om vartannat och bestämda oblyga fingrar som utforskar. Fel tilltal eller ton på rösten när du svarar på mina frågor så svider det till... Finns mycket att hitta på inom det området bara man har lite fantasi
    Captain
  • Anonym (Spanky)

Inte få nej, men jag fantiserar om att ge vardags-smisk. Tyvärr är der inget för sambon..

/Man 37

• Anonym (Tjej)
    smeden75 skrev 2019-01-02 01:05:34 följande:

Självklart ska det vara med kärlek och omtanke.. Vi ska ju njuta av det, inte vara förnedrande..åhh får upp bilder i huvudet nu.. Tänk att få dig riktigt kåt och våt..

Haha, älskar att man får fantisera fritt om precis vad man vill! :)
  • Anonym (Tjej)
    Anonym (Spankdabutt) skrev 2019-01-02 01:38:12 följande:

Dom flesta jag varit med har det blivit smisk och så med, ibland bara på lite skoj och då märker man direkt vilka som går igång extra på det.

En tjej som jag var med och det var ganska nytt, råkade jag busa till det med efter frukost. Då höll jag fast henne och smiskade henne utanpå trosorna, av det blev hon genomblöt i trosorna.

Hon hade aldrig fått smisk så förut, bara lite klatchar på rumpan liksom under akten typ. Men hon hade fantiserat om smisk och ug. och det gick hon totalt igång på. Hon gillade också att bli bunden och hjälplös.

Vilken tur hon hade den där tjejen, hade också uppskattat det! Det finns ingenting bättre här i världen än män som tar hand om sina kvinnor. Så sexigt. Jag fantiserar ibland även om regler, att om jag inte följer dem så blir det smisk! :)
Svar på tråden Gillar att få smisk