Gillar att få smisk
Har just upptäckt att jag tänder oerhört mycket på smisk. Finns det fler än mig som gillar det? Beskriv gärna hur ni gillar det och hur ni brukar få det!
Hur många män gillar att smiska?
Har just upptäckt att jag tänder oerhört mycket på smisk. Finns det fler än mig som gillar det? Beskriv gärna hur ni gillar det och hur ni brukar få det!
Hur många män gillar att smiska?
Smisk under sex eller smisk som lite av en bestraffning? :) berätta! Det känns som att det inte finns så jättemånga män som gillar att ge smisk, så tråkigt..
Älskar att du tycker det! :) hade typ kunnat vara jag haha, vill att det finaste jag har på kroppen ska få uppmärksamhet såklart, i form av klappar och smek!
Har du lagt en tjej över knät någon gång och gett henne ?riktigt? smisk?
Hur gammalr du?
24 är jag! :)
Jag är kille på 40. Ser yngre ut. Jag är väldigt rumpfixerad vilket gör att jag verkligen älskar att smeka och smiska rumpan. Först smeka försiktigt utanpå en snäv kjol eller till exempel träningstights. Smiska lite lätt utanpå också.... Sedan ta av plagg efter plagg. Trosor och stay-ups kvar och tills ha den nakna underbara rumpan precis under mina händer. Hon är i min makt. Jag bestämmer. Smeka och smiska hårdare så att det svider lite men sen sprider sig som skön värme ut i hennes kropp. Kan gärna binda henne också. Tycker är speciellt spännande med en ung tjej som du :).
Nej, inte direkt. Har inte träffat en tjej någon gång som gillar just det, men om tjejen gillar det ställer jag mer än gärna upp!
Hade en tjej en gång som gillade att jag smiskade henne när hon sög av mig, jag satt i soffan och hon låg rak lång och hade huvudet mellan mina ben och sög samtidigt som jag smiskade henne. Det gillade hon ;)
Okej. Känns som att det inte är så många killar som gillar det? Min dröm är ju bara att han lyfter upp mig och lägger mig över hans axel, går iväg med mig där medan jag kämpar lite emot, han drar fram en stol och lägger mig bestämt över hans knä och smiskar lagom hårt. Har aldrig fått så sköna orgasmer som jag får med smisk som förspel! Det är helt underbart. Vill självklart att han verkligen ska tycka om att ge smisk, annars känns det inte lika hett att få :)
Det lät ju faktiskt inte helt dumt! Hade nog också gillat det :)
Okej. Känns som att det inte är så många killar som gillar det? Min dröm är ju bara att han lyfter upp mig och lägger mig över hans axel, går iväg med mig där medan jag kämpar lite emot, han drar fram en stol och lägger mig bestämt över hans knä och smiskar lagom hårt. Har aldrig fått så sköna orgasmer som jag får med smisk som förspel! Det är helt underbart. Vill självklart att han verkligen ska tycka om att ge smisk, annars känns det inte lika hett att få :)
Det lät ju faktiskt inte helt dumt! Hade nog också gillat det :)
Älskar att ge kvinnor smisk på bara rumpan. Har hittat flera via Darkside. En del vill ha väldigt hårt medan andra är betydligt försiktigare. Följer alltid vad hon tål men att smiska en kvinna hårt på hennes stora skinkor är en härlig upplevelse.