Blåsippan84 skrev 2019-09-15 23:24:21 följande:
Ingen bebis än. Feberfri idag, woho. Dock får jag sammandragningar så fort jag går men svårt att bara vara still nu när jag inte känner mig direkt sjuk annars. Går som en anka och svårt att böja mig gör det krampar till så. 4 åringen hjälpte mig plocka ur diskmaskinen ikväll då jag ej kunde börja mig ordentligt, haha. Man märker att det behövs två i ett hushåll med två barn sedan innan. Maken har fullt upp med att köra stora på aktiviteter, sysselsätta minstingen osv så jag ska få lugn och ro, men vill då samtidigt också hjälpa till nu när jag ej känner mig sjuk. Svårt balansgång det där. Imorgon blir det bilen till förskolan , haha(sker aldrig om jag inte måste åka direkt efter, då det är ca 500 m). Skönt att det är slutspurten nu. Som man läser och känt vid de två tidigare, sista tiden blir man verkligen helt less på att vara gravid så att man ska längta till förlossningen. Men som sagt, måste hinna till frissan på ons ;)
Åh vad skönt att febern är borta! Hoppas du hinner till frissan också då, så blir det kanske bebis på tors! ;) Jag har min första föräldralediga dag idag, känns så skönt! Håller verkligen med om att det är skönt att det inte är så långt kvar nu, urtrött på detta tillstånd!! Men jag vill gärna hinna med att rensa och fixa lite innan. :) Har inte direkt några känningar om att det skulle vara på gång så gissar jag får vänta ett par veckor till.