• Jagerika

BIM Mars 2019

Jag vet att många kanske hoppar över att försöka bli med barn i mars, så barnet inte föds sent på året, men det struntar jag fullkomligt i och ska försöka ändå :D så tänkte starta en Bim lista då mitt hopp aldrig kommer ta slut, jag bara SKA bli gravid!

Försök 14 tror jag :)

Hoppas på lika många plus som i andra trådarna <3

BIM LISTA

6/3- Jagerika

• Svar på tråden BIM Mars 2019
  • Jilo

Hej, här kommer en uppdatering om någon undrade vilket av cb:s digitala ältester det var som stämde :) Det var den rosa, den som gav en glad gubbe direkt efter mens. Exakt 16 dagar senare kom mensen! Tyvärr hann jag med ett test på morgonen som visade positivt, vilket det även var i tre-fyra dagar till. Men nu är det omladdning! Osäker på om nya bim blir i mars eller april med tanke på hur ägglossningen var nu senast så hänger väl kvar här ett tag till så länge :)

Stort grattis till alla plussare!

• Lyra78
    hallonsaft24 skrev 2019-03-11 20:48:23 följande:
    Jag vill egentligen inte testa förrän efter BIM. Min man har frågat flera gånger när vi kan testa och jag har försökt förhala svaret lite. Vill inte bli besviken av ett negativt test. Känns bättre att bara få mens.

Nu på kvällen har jag fått lite mer molvärk som kommer och går. Det känns ju ganska lovande. Håller tummarna!!
    För mig är det precis tvärtom, jag ser hellre ett negativt test så att jag inte hoppas på för mycket. Men vill ju inte testa för tidigt heller, för då kan jag inte lita på testet.
    Jättespännande med mer molvärk! Detsamma här Skrattande. Håller tummarna för oss båda!!
  • Lyra78
    Jilo skrev 2019-03-12 06:48:36 följande:

Hej, här kommer en uppdatering om någon undrade vilket av cb:s digitala ältester det var som stämde :) Det var den rosa, den som gav en glad gubbe direkt efter mens. Exakt 16 dagar senare kom mensen! Tyvärr hann jag med ett test på morgonen som visade positivt, vilket det även var i tre-fyra dagar till. Men nu är det omladdning! Osäker på om nya bim blir i mars eller april med tanke på hur ägglossningen var nu senast så hänger väl kvar här ett tag till så länge :)

Stort grattis till alla plussare!

Tråkigt att höra! Fick du ett tidigt missfall?
  • Anonym (Envis mysare)
    Ok1020 skrev 2019-03-12 06:31:56 följande:

Testa :) ?

Jag ska :) inne på 4e dagen utan mens nu :)
  • Emmissss

Nu kom mensen som en klocka.. :( Startar väll upp en BIM grupp för april, får vi se om någon vill haka på!

• Mela88
    Emmissss skrev 2019-03-12 09:19:43 följande:

Nu kom mensen som en klocka.. :( Startar väll upp en BIM grupp för april, får vi se om någon vill haka på!

Jag vill :)
  • Smurfananna

Bim +1 ingen mens i sikte ännu!!! :)Tar test imorgon, tänkte testa idag men så tänkte jag varför. Tänk om mensen dyker upp i eftermiddag, hellre att tant röd kommer än ett negativt test :/ ( Min mens brukar alltid ha kommit när jag vaknar & är regelbunden.)

• Geranium

BIM +1 har och det verkar som att mensen ar pa ingang - kramp i landryggen och rosa i trosorna. Tackar for mig och hoppar in i BIM April-gruppen Skål

• Anonym (Envis mysare)

Kan nog säga jag är gravid utan test. Men ska försöka fixa ett idag för att få det svart på vitt.

Svar på tråden BIM Mars 2019