• Jagerika

BIM Mars 2019

Jag vet att många kanske hoppar över att försöka bli med barn i mars, så barnet inte föds sent på året, men det struntar jag fullkomligt i och ska försöka ändå :D så tänkte starta en Bim lista då mitt hopp aldrig kommer ta slut, jag bara SKA bli gravid!

Försök 14 tror jag :)

Hoppas på lika många plus som i andra trådarna <3

BIM LISTA

6/3- Jagerika

• Svar på tråden BIM Mars 2019
  • hallonsaft24

Igår kväll bröt jag ihop. Jag fick en ljusrosa flytning och massa mensvärk. Jaha, då funkade det inte denna gång heller.

Jag var helt stensäker på att mensen skulle dra igång under natten, men än så länge är det inget.

Jag är på ÄL+12 så visst kan det väl vara en nidblödning?

BIM på lördag, så det är väl bara att fortsätta vänta.

Nån här som haft en nidblödning?

• Ok1020
    fannylinnea skrev 2019-03-13 17:51:18 följande:

Ah, då hänger jag med på vad du menar.

Alltså folk kan vara så oförskämda. Man kommenterar inte att någon är utan barn. Och man frågar inte om det är dags för barn snart heller. Man bara gör inte sånt.

Jag brukar bara stänga av när jag hör folk som sitter och pratar om hur söta och gulliga deras barn är. Jag älskar barn, det gör jag. Men jag har liksom kommit till det läget att jag bara inte orkar lyssna längre. Nästan alla mina vänner har barn eller är gravida. Det är babyshowers hit och dit och alla gruppchattar fylls av de där söta småbebisarna. Har inte pratat om mina problem med dom, för jag känner mig så misslyckad. Men det kanske är dags.

Jaha, då bar BIM här och jag testa negativt både på digitalt och sticka. Tvungen att sminka mig om mig då jag gråtit hela morgonen innan jag åkt till jobbet. Har lust att gräva en grav åt mig själv och skita i jobbet i all framtid. Asså det här tar verkligen knäcken på en, totalt.
  • Nicciz
    Ok1020 skrev 2019-03-14 07:36:29 följande:

Jaha, då bar BIM här och jag testa negativt både på digitalt och sticka. Tvungen att sminka mig om mig då jag gråtit hela morgonen innan jag åkt till jobbet. Har lust att gräva en grav åt mig själv och skita i jobbet i all framtid. Asså det här tar verkligen knäcken på en, totalt.

Förstår dig, livet är skit ibland. Tillåt dig själv att vara ledsen, sur, arg över det. Kan bara säga att någon gång är det din tur och jag hoppas verkligen det blir snart! En massa styrkekramar till dig!
  • Grumpycavat
    Ok1020 skrev 2019-03-14 07:36:29 följande:
    Åh vad tråkigt. Jag förstår din känsla, att man bara vill skita i alltihop. Vi är inne på försök 19 el 20 nu, har tappat räkningen. Bim på måndag, men testade tvärblankt idag. Man blir ju så himlans trött på detta möget rent ut sagt. 
    Styrkekramar till dig, tänk på att det tar ca 1 år för de flesta. 
    Kämpa på. 
  • Ok1020
    Nicciz skrev 2019-03-14 08:05:19 följande:

Förstår dig, livet är skit ibland. Tillåt dig själv att vara ledsen, sur, arg över det. Kan bara säga att någon gång är det din tur och jag hoppas verkligen det blir snart! En massa styrkekramar till dig!

Tack, men det känns alldeles för långt bort, varje månad som går gör mig så himla deppig, är inte ens samma person längre. Har haft ett komplicerat förflutet och längtat efter barn nu i 10 år. Blivit gravid 1 gång och dåvarande exet skrattade åt mig när jag fick missfall. Han sa att han skulle lämna landet om jag behöll och blev rätt glad när det sket sig. Nu 10 år senare har han och alla som sagt att dom VERKLIGEN INTE vill ha bar .. just barn. Jag har slösat 10 år på folk som trodde skulle ge mig ett bra liv och barn. Nu när man verkligen vill försöka på riktigt och hittat någon som vill lika mkt så nej nej, då får det verkligen inte. Livet ironi. Ursäkta min bitterhet men idag är jag inte rolig.
  • Ok1020
    Grumpycavat skrev 2019-03-14 09:14:07 följande:

Åh vad tråkigt. Jag förstår din känsla, att man bara vill skita i alltihop. Vi är inne på försök 19 el 20 nu, har tappat räkningen. Bim på måndag, men testade tvärblankt idag. Man blir ju så himlans trött på detta möget rent ut sagt. 

Styrkekramar till dig, tänk på att det tar ca 1 år för de flesta. 

Kämpa på. 

Kan inte ens tänka mig hur det känns. Men jag vet hur det tär. Finns inte något som kan jämföras med denna sorg, man skulle kunna offra allt! Jävla skit! Sen så ska man vara en människa utåt sett också under allt det här. Hur fan ber folks sig åt för att få ihop det..?
  • Mela88
    Ilseli skrev 2019-03-14 09:20:00 följande:

Äl + 11!!  Ser ni något?  

Jag ser! Grattis!!!
  • Ilseli
    Mela88 skrev 2019-03-14 09:48:37 följande:
    Jag ser! Grattis!!!
    Jag är heeeeelt kallsvettigt, TÄNK om det kan vara så underbart :D
  • Mela88
    Ilseli skrev 2019-03-14 10:03:54 följande:

Jag är heeeeelt kallsvettigt, TÄNK om det kan vara så underbart :D

Med tanke på att du inte är på bim än så är det ju svagt. Tror inte det är ett spökstreck :)
Svar på tråden BIM Mars 2019