• Jagerika

BIM Mars 2019

Jag vet att många kanske hoppar över att försöka bli med barn i mars, så barnet inte föds sent på året, men det struntar jag fullkomligt i och ska försöka ändå :D så tänkte starta en Bim lista då mitt hopp aldrig kommer ta slut, jag bara SKA bli gravid!

Försök 14 tror jag :)

Hoppas på lika många plus som i andra trådarna <3

BIM LISTA

6/3- Jagerika

• Svar på tråden BIM Mars 2019
  • Smurfananna

gjorde ett test på kvällen men dä seeer väldigt neg ut :?( dock ingen mens i sikte & inge tecken på att den kommer dyka upp heller. Har varit regelbunden hela tiden, har fått ömma bröst & finnar ovanför brösten å även på ryggen. Vilket jag ALDRIG har annars?!??? Kan det vara så att jag är låghormonare? Min menscykel är även bara på 27 dagar så då var ju min äl runt den 25:e alltså endast typ 2 veckor sedan så bör kanske vänta tills efter bim & kolla? Har beställt hem nya test precis för tog nyss den sista :( hade väldigt illamående några dagar efter äl vilket jag tror va i samband med att ägget fäste.. detta gör mig galen.. är så ivrig efter ett plus ...

• Nicciz
    Smurfananna skrev 2019-03-12 19:18:18 följande:

gjorde ett test på kvällen men dä seeer väldigt neg ut :?( dock ingen mens i sikte & inge tecken på att den kommer dyka upp heller. Har varit regelbunden hela tiden, har fått ömma bröst & finnar ovanför brösten å även på ryggen. Vilket jag ALDRIG har annars?!??? Kan det vara så att jag är låghormonare? Min menscykel är även bara på 27 dagar så då var ju min äl runt den 25:e alltså endast typ 2 veckor sedan så bör kanske vänta tills efter bim & kolla? Har beställt hem nya test precis för tog nyss den sista :( hade väldigt illamående några dagar efter äl vilket jag tror va i samband med att ägget fäste.. detta gör mig galen.. är så ivrig efter ett plus ...

Bilderna blir så dåliga när de laddas upp så tyvärr kan inte jag se något. Prova zooma in.
  • Nathaliejj

Tyvärr ser dom ALLA ut sådär! Det betyder att du inte är gravid. Dom strecken mäter hur många veckor men alla digitala har så.

Janniiique skrev 2019-03-12 17:25:01 följande:

Vet nån hur det ska se ut om man öppnar upp ett gjort CB test. Gjorde ett igår med ?icke gravid? fick dock för mig nu att öppna upp det. Jag synade två streck på två andra graviditetstester. Den här bilden är det öppnade CB testet.

• TÖRNROOS

Hej, Ja har hafft symptom i ca 2 veckor nu, har bim om 2 dagar tog test idag visade neg. Men har haft molande mensvärk i 14 dagar snart och brösten känns mkt annorlunda, vit på toppen av vårtorna och små köttlar/prickar på vårtgårdarna känns som jag fått synligare blodådror över gårdarna & små röda streck runt brösten liknade spindelnät. En bröstet är mest ömt men på sidan mot armhålan. Känt mig lite febrig/varm till och från men bara som toppar. Nu har jag ingen mens värk alls bara lite små molande på dagarna på jobbet. Vad tror ni? Kan jag va gravid? Nån som känner igen sig? Denna väntan

• mangon

Hoppar in här.

Detta är vårt 8e försök till syskon.

Har en dotter på 3 år här hemma.

Plussa inom en månad eftermiddag av spiral ned henne så att det tar tid är något nytt för oss.

Vi håller alla tummar och tår att vi slipper ge oss in på ett 9e försök.

BIM 22 mars.

M- lista 

1/3 Malin888, vwmamman, Mezzy, Elinanorden, Funderar81, MaoaM, Anonym (Syskonlängtan), Rhubarb82 

2/3 Love5, ETOVA, Seseli, Cis 

3/3 Eveh 

4/3 Minnie768, Liit 

5/3 Editb 

6/3 Honsomlängtar, Birdiz, Nr2år2019, sockertoppen90, Förälskadilivet, oktoberflicka93 

7/3 QueenS, Missempi, frugr95, Lejon90, Mumin4, Mariapalnerar3an2 

8/3 Sjp30, Bebislängtan, Jagerika, CH90 

9/3 Siri88, höstmamma, babymys, Anonym (Envis mysare), z19 

10/3 Kakan32, Senistarten, Jsv17 

11/3 Geranium, RedAngel, Vite, Mela88

12/3 EliMil, Emmissss, Pluppa, jamåduleva, Mosigos, Smurfananna 

13/3 evi82, Anonym (vill ha), milow16

14/3 Anonym (Milla), niiskuneiti, Enmsik, Ok1020

15/3 Em0ma, Kajsan86 

16/3 Hallonsaft24, Kstadtjej87, Tirin 

17/3 Ängelby 

18/3 Grumpycavat, Räkan123, Ilseli, Leos Mamma 88, Lyra78

19/3 Silent

22/3 Hallonpaj, lw12, mangon

23/3 Nicciz, llindizz

24/3 ETOVA 

25/3 Swn, fannylinnea, bibimbap

28/3 Miss XXX 

26/3 Malin888, Ladyballistic, Desire223

29/3 Agronomen 

30/3 lena2019

31/3 vwmamman 

PLUS - lista; 

23/2 Elinanorden bim -5 

26/2 MaoaM bim -4 

26/2 Editb bim -6 

26/2 Liit bim -6 

28/2 Funderar81 bim -1 

28/2 Love5 bim -2 

28/2 Anonym (Syskonlängtan) bim -1 

1/3 frugr95 bim -6 

3/3 QueenS bim-4 

4/3 Birdiz bim-2 

4/3 Lejon90 -3

6/3 jamåduleva bim-6 ÄL+9

8/3 Anonym (Senistarten) -2

9/3 Förälskadilivet

• llindizz
    Nicciz skrev 2019-03-12 18:29:45 följande:

Förstår att det är jobbigt, men vi får helt enkelt peppa varandra och stötta om det inte går som vi tänkt oss. Det går alltid att prata med maken men det är inte riktigt samma sak som att prata med en kvinna i samma situation.

Jag blev gravid på andra försöket i somras men var tvungen att avbryta graviditeten pga att fodret inte mådde bra och inte skulle överleva. Nu är vi inne på femte försöket. Känner på mig att det borde vara vår tur nu och i så fall blir BF på min födelsedag. Snacka om present.

Om du testar på ÄL +10 och jag på ÄL+9 så kör vi samma dag, dvs på lördag. Ok? Så jag vi hoppas och vara nervösa tillsammans.

För övrigt är det roligt att läsa allas inlägg. Ni är för härliga!

Lördag låter bra! Vi kör på det :)
  • EliMil
    mangon skrev 2019-03-12 20:30:42 följande:

Hoppar in här.

Detta är vårt 8e försök till syskon.

Har en dotter på 3 år här hemma.

Plussa inom en månad eftermiddag av spiral ned henne så att det tar tid är något nytt för oss.

Vi håller alla tummar och tår att vi slipper ge oss in på ett 9e försök.

BIM 22 mars.

Hej och välkommen hit.

Vi är lite lika då. Vi är på försök nummer åtta och har en 3åring här hemma, som det gick på första försöket med efter avslut av p-piller. Blir så ledsen nu när det tar sån tid denna gång.

Hoppas det tar sig för er denna månad.
  • Janniiique
    Nathaliejj skrev 2019-03-12 19:34:26 följande:

Tyvärr ser dom ALLA ut sådär! Det betyder att du inte är gravid. Dom strecken mäter hur många veckor men alla digitala har så.

Hittade dock denna beskrivning och då verkar det inte alls som att alla ska se likadana ut. 

• llindizz
    Funderar81 skrev 2019-03-12 21:06:59 följande:

Till dem som är intresserade så finns en FB-grupp numera,

heter

BABYboostsisters.

(sök på grupper om det inte dyker upp direkt)

Stängd grupp så ingen kan se vad vi skriver om därinne. Inga månadskrav på BIM eller nåt, vi bara kör på kontinuerligt, pratar om allt och har det allmänt mysigt.

Ansökte precis om medlemskap :)
Svar på tråden BIM Mars 2019