• Jagerika

BIM Mars 2019

Jag vet att många kanske hoppar över att försöka bli med barn i mars, så barnet inte föds sent på året, men det struntar jag fullkomligt i och ska försöka ändå :D så tänkte starta en Bim lista då mitt hopp aldrig kommer ta slut, jag bara SKA bli gravid!

Försök 14 tror jag :)

Hoppas på lika många plus som i andra trådarna <3

BIM LISTA

6/3- Jagerika

• Svar på tråden BIM Mars 2019
  • Linneaalice14

Hej på er. Då va min mens över, Så nu på fredag redan skall jag börja med ägglossningstester. Så jag får väl flytta över till en april månad, finns de nu?

Nicole
  • Anonym (Ettbarntill)

Hej. BIM idag eller imorgon. Försök nummer 16. Alltid när mensen börjar så kommer det klarrött blod och det börjar ganska pang på med rikliga blödningar direkt. Jag kan inte minnas något undantag från det. Så nu är jag förrvirrad. Igår eftermiddag fick jag bruna flytningar på pappret ett par gånger då jag var på wc. Inget i trosskyddet under kvällen eller natten och idag har det inte kommit nåt mer.

Jag har googlat lite om nidblödning men det står så olika hur sent de kan komma. Har någon hör några erfarenheter eller vet lite mer? Kan de komma precis innan BIM? Gravtestet var negativt igår på morgonen då jag testade.

Tacksam för svar.

• Leos Mamma 88

Tror nästan inte att det är sant! Mitt hjärta rusar.

I förrgår tog jag ett test, syntes ingenting! Idag syntes det en linje!! Svagt, men ändå där!! ÄL+10-11 idag! :)

• Lyra78
    Leos Mamma 88 skrev 2019-03-13 06:17:20 följande:

I förrgår tog jag ett test, syntes ingenting! Idag syntes det en linje!! Svagt, men ändå där!! ÄL+10-11 idag! :)

Grattis!!
  • Lyra78

Nån annan som tänker testa i morgon? ÄL+11 imorgon och föreställer mig att jag kan lita på resultatet då. Ska köpa testa tidigt idag, tror ni man kan lita på RFSU-test?

• Anonym (Envis mysare)

Tjiina! Ska försöka fixa test idag. Nu har jag gått en hel mensperiod utan mens :)

• Grumpycavat
    Leos Mamma 88 skrev 2019-03-13 06:17:20 följande:

Åh, Grattis. Lycka till.
  • Emmissss
    Evi82 skrev 2019-03-13 10:58:57 följande:

Någon som vet om det finns bim april tråden ?

Det finns, häng på du! :)
  • Anonym (Signatur anonym)

Jag blir galen på mig själv... hade ett missfall i februari kring den 23:e, slutade blöda den 27/2. S-hcg den 24:3 var på 20. Min sambo och jag har sedan dess haft oskyddat sex, flera gånger om. Och nu till det jobbiga.. jag har börjat må illa, är tröttare än vanligt, är förstoppad, noll matlust, lite molvärk och ont kring svanskotan.

Jag kan ju omöjligt redan vara gravid igen?!

Borde ju isf, vara för tidigt för att något test skulle visa något?! (Kände för att skriva av mig lite eftersom min sambo tycker/tror att det enda jag tänker på är graviditet och bebis.....)

Svar på tråden BIM Mars 2019