• Jagerika

BIM Mars 2019

Jag vet att många kanske hoppar över att försöka bli med barn i mars, så barnet inte föds sent på året, men det struntar jag fullkomligt i och ska försöka ändå :D så tänkte starta en Bim lista då mitt hopp aldrig kommer ta slut, jag bara SKA bli gravid!

Försök 14 tror jag :)

Hoppas på lika många plus som i andra trådarna <3

BIM LISTA

6/3- Jagerika

• Svar på tråden BIM Mars 2019
  • Mollisen1

Tänkte kolla om någon känner igen sig.

Jag har BIM på tisdag 19/3 och jag har sedan igår haft svullen mage, den är verkligen jättestor, ser gravid ut, märkt att mina kollegor också sett det haha. Den är svullen och hård, aldrig vad jag kan minnas har jag haft såhär ca en vecka före mens. Tänker om det kan vara tecken på graviditet, har googlat massor men blir ändå inte klok på om det kan vara ett tecken eller ej. Egentligen är det väl bara att vänta till nästa vecka men väntan känns så lång. Känner någon annan igen sig?

• Evi82
    Emmissss skrev 2019-03-13 11:22:40 följande:

Det finns, häng på du! :)

Hittar inte det:(
  • hallonsaft24
    Mollisen1 skrev 2019-03-13 18:03:53 följande:

Tänkte kolla om någon känner igen sig.

Jag har BIM på tisdag 19/3 och jag har sedan igår haft svullen mage, den är verkligen jättestor, ser gravid ut, märkt att mina kollegor också sett det haha. Den är svullen och hård, aldrig vad jag kan minnas har jag haft såhär ca en vecka före mens. Tänker om det kan vara tecken på graviditet, har googlat massor men blir ändå inte klok på om det kan vara ett tecken eller ej. Egentligen är det väl bara att vänta till nästa vecka men väntan känns så lång. Känner någon annan igen sig?

Jag har BIM på lördag och har haft svullen mage i några dagar nu. Vet inte om det är ett tecken, men man känner sig nästan gravid.

Nät ska du testa? Eller väntar du in BIM?
  • Ok1020
    fannylinnea skrev 2019-03-13 17:51:18 följande:

Ah, då hänger jag med på vad du menar.

Alltså folk kan vara så oförskämda. Man kommenterar inte att någon är utan barn. Och man frågar inte om det är dags för barn snart heller. Man bara gör inte sånt.

Jag brukar bara stänga av när jag hör folk som sitter och pratar om hur söta och gulliga deras barn är. Jag älskar barn, det gör jag. Men jag har liksom kommit till det läget att jag bara inte orkar lyssna längre. Nästan alla mina vänner har barn eller är gravida. Det är babyshowers hit och dit och alla gruppchattar fylls av de där söta småbebisarna. Har inte pratat om mina problem med dom, för jag känner mig så misslyckad. Men det kanske är dags.

Jag tycker du ska berätta, en nära vän till mig hade också problem. Dom försökte i 1 år innan det gick, så henne har jag varit öppen med från start och även min andra bästa vän. Dock träffar jag inte direkt så mycket vänner nu förtiden. Har blivit isolerad tyvärr dels pga det här ..berätta så känns det skönare
  • Mollisen1
    hallonsaft24 skrev 2019-03-13 18:35:32 följande:

Jag har BIM på lördag och har haft svullen mage i några dagar nu. Vet inte om det är ett tecken, men man känner sig nästan gravid.

Nät ska du testa? Eller väntar du in BIM?

Känns bra att du också har svullen mage, då är jag inte ensam :) Jag och min kille har blivit så besvikna tidigare när testerna visat negativa så jag kommer invänta BIM och se, min mens är så regelbunden så kommer den inte på tisdag så ska jag göra ett test. När har du tänkt testa?
  • milow16

Grattis till er som plussat!! och ni som väntar på plus hoppas ni plussar snart! :)

jag har bim idag och mensen är på g. Antar det blir mer blödning imorn. Nu får det bli mindre fokus för min del. Även om jag gärna vill uppleva ännu en graviditet snart :(..det får komma som det kommer!

Lycka till er alla! :) hoppas ni får era efterlängtade plus!

• lw12

Fick lite rosa flytningar på pappret ikväll när jag torkade mig. Är på äl+5/6. Nidblödning? Kroppen som är i olag efter missfallet? Kan man ens bli gravid så fort efter ett missfall? Så många frågor :/

• hallonsaft24
    Mollisen1 skrev 2019-03-13 18:42:15 följande:

Känns bra att du också har svullen mage, då är jag inte ensam :) Jag och min kille har blivit så besvikna tidigare när testerna visat negativa så jag kommer invänta BIM och se, min mens är så regelbunden så kommer den inte på tisdag så ska jag göra ett test. När har du tänkt testa?

Jag har också tänkt invänta mensen. Det känns så tråkigt att få negativa test och jag tenderar inte att lita på dom ändå innan BIM. Så det känns helt onödigt.
  • Anonym (plupp)
    Anonym (Jb) skrev 2019-03-14 00:04:41 följande:

Vad tror ni?

ser tyvärr inget
Svar på tråden BIM Mars 2019