• Jagerika

BIM Mars 2019

Jag vet att många kanske hoppar över att försöka bli med barn i mars, så barnet inte föds sent på året, men det struntar jag fullkomligt i och ska försöka ändå :D så tänkte starta en Bim lista då mitt hopp aldrig kommer ta slut, jag bara SKA bli gravid!

Försök 14 tror jag :)

Hoppas på lika många plus som i andra trådarna <3

BIM LISTA

6/3- Jagerika

• Svar på tråden BIM Mars 2019
  • Editb

Är på bim -6 idag. Kan detta tolkas som något mer än negativt? Vågar inte hoppas.
  • vwmamman
    Editb skrev 2019-02-26 17:29:33 följande:

Är på bim -6 idag. Kan detta tolkas som något mer än negativt? Vågar inte hoppas.

skulle tolka de som positivt men för att jag skulle va heeelt säker skulle ja kuta å köpa ett digitalt
  • Geranium
    Jag skulle tolka det som positivt! Ett svagt streck ar anda ett streck :) Grattis!
  • Malin888

Det där ser ju positivt ut!!!!
  • Liit

Jag tycker det ser positivt ut :D Och jag skulle nog inte ta digitalt förrän på BIM :)
  • frugr95

Åh, jag vågar säga grattis! Positivt hade jag verkligen tolkat detta som :D när hade du ÄL?
  • Mumin4

Tycker också det ser positivt ut. Hoppas! När hade du ÄL?

Hoppas på plus i början av nästa månad! ÄL 19:e eller 20:e den här månaden.

• Editb

Tack för era tolkningar. 

Jag hade beräknat ägglossning kring den 18e men vi hade bara mys en gång denna månad och det var 3 dagar innan så om det nu är positivt kanske jag hade tidigare ägglossning. Vågar fortfarande dock inte tro på att det är positivt. Jag testar igen imorgon tänker jag :)

• Malin888
    Editb skrev 2019-02-26 18:56:34 följande:

Tack för era tolkningar. 

Jag hade beräknat ägglossning kring den 18e men vi hade bara mys en gång denna månad och det var 3 dagar innan så om det nu är positivt kanske jag hade tidigare ägglossning. Vågar fortfarande dock inte tro på att det är positivt. Jag testar igen imorgon tänker jag :)

Spermier lever upp till 7 dagar och räcker med ett mys ;)
  • Anonym (Syskonlängtan)
    Malin888 skrev 2019-02-25 20:35:44 följande:

ÅH VA ROLIGT FÖR DIG!

Jag har bim på fredag men är tvärsäker på att jag INTE är gravid hahaha

Testade med vanigt test igår men det va inget testa tidigt visade blankt. Och jag känner precis som före varje mens... så flyttar fram min bim till26/3

Lycka till nu! Att du haft missfall inna betyder INTE att du kommer ha det nu men förstår din oro!

Försök att hitta nån pyttegnutta glädje det räcker för att få känslan att växa ! Men slå inte på dig för att du är orolig! Det är SJÄLVKLART du känner det när du gått igenom tidigare missfall! Massa kärlek till dig!

Jag vågar ju verkligen inte ta ut nåt i förskott! Skulle jag väl plussa så kommer det nog ta tid innnan man kan känna sig glad och som att det är på riktigt. Men det är väl som det är när man varit med om dom där jävla missfallen.

Men åh, det behöver ju inte betyda något med mensvärken! Tycker jag läser det jämt med folk som plussar utan symtom, eller vanliga menssymtom. Håller tummarna för dig :) testar du varje dag nu? Hur länge har du försökt?

Jag tänker att jag ska hålla ut till 3/3, sambon fyller år så det vore kul om det var positivt, testar jag innan kommer jag inte kunna hålla tyst.
Svar på tråden BIM Mars 2019