• Jagerika

BIM Mars 2019

Jag vet att många kanske hoppar över att försöka bli med barn i mars, så barnet inte föds sent på året, men det struntar jag fullkomligt i och ska försöka ändå :D så tänkte starta en Bim lista då mitt hopp aldrig kommer ta slut, jag bara SKA bli gravid!

Försök 14 tror jag :)

Hoppas på lika många plus som i andra trådarna <3

BIM LISTA

6/3- Jagerika

• Svar på tråden BIM Mars 2019
  • Funderar81

Så seegt! Har börjat känna av mina äggstockar, tror mensen är på väg liksom alltid. Tempen var också lägre i morse. Surt!

Det är andra gången med samma donator. Hur många gånger pallar man chansa på samma man ? Vet att kemin inte alltid funkar ju och man får ju så lite om gången (sperma alltså). Detta sagt som singel kvinna med sädbanksdonator. Hade jag partner skulle jag maratonmyst med honom hela veckan omkring äl.
    Lite roligt att läsa era inlägg, som pressar männen omkring detta. Vi blir allihop lite galna omkring detta projekt. :D

• Liit

Jag vart så kissnödig nu under natten, så jag tänkte att det kanske är smartare att testa nu än på morgonen.

Jag tycker mig se en svag stegring! Men ska avvakta till fredag nu med testande :)

Lägger upp gårdagens och dagens (nattens :?D )

• Liit

Det översta är det jag tog nu. De hamnade i fel ordning...

• frugr95
    Liit skrev 2019-02-27 02:21:34 följande:

Jag vart så kissnödig nu under natten, så jag tänkte att det kanske är smartare att testa nu än på morgonen.

Jag tycker mig se en svag stegring! Men ska avvakta till fredag nu med testande :)

Jag ser stegringen! :)
  • Anonym (Senistarten)
    Funderar81 skrev 2019-02-26 22:55:41 följande:

Så seegt! Har börjat känna av mina äggstockar, tror mensen är på väg liksom alltid. Tempen var också lägre i morse. Surt!

Det är andra gången med samma donator. Hur många gånger pallar man chansa på samma man ? Vet att kemin inte alltid funkar ju och man får ju så lite om gången (sperma alltså). Detta sagt som singel kvinna med sädbanksdonator. Hade jag partner skulle jag maratonmyst med honom hela veckan omkring äl.

Lite roligt att läsa era inlägg, som pressar männen omkring detta. Vi blir allihop lite galna omkring detta projekt. :D

Jag förstår dig precis då jag är i.samms sits ( insemination o donator) man har liksom bara en chans. Gäller att pricka rätt o ha stenkoll på ägglossningen. Vid första graviditet så tog det sig på första försöket för mig men denna gången verkar svårare. Har i ju för Sig insemineras i januari där jag fick ägglossning sex dygn försent så det sket sig men hoppas på denna månad. När har du BIM? Glömde säga att jag använder samma donator
  • Liit
    frugr95 skrev 2019-02-27 06:14:05 följande:

Jag ser stegringen! :)

Då kanske det inte bara är jag som inbillar mig :D

Så svårt att hålla sig från test nu när man börjar misstänka...
  • Editb

Har legat vaken halva natten och tänkt att det kanske var fel på testet jag tog igår. När jag klev upp nu på morgonen tog jag 3 st. till, alla med samma resultat. Tillslut vågade jag mig på det digitala. Vilken lycka! Plus

Nu håller jag tummarna för många fler pluss i denna tråden! 

• Jsv17
    Liit skrev 2019-02-27 02:21:34 följande:

Jodå det där ökar! Och till på fredag borde du fått en riktigt fin stegring!
    Pojke 9-12-17
  • frugr95
    Editb skrev 2019-02-27 07:37:33 följande:

Har legat vaken halva natten och tänkt att det kanske var fel på testet jag tog igår. När jag klev upp nu på morgonen tog jag 3 st. till, alla med samma resultat. Tillslut vågade jag mig på det digitala. Vilken lycka! 

Vilken LYCKA! Stort stort grattis <3 Man får testa hur många ggr man vill haha :D det är ju svårt att ta in såklart!
  • Liit
    Editb skrev 2019-02-27 07:37:33 följande:

Har legat vaken halva natten och tänkt att det kanske var fel på testet jag tog igår. När jag klev upp nu på morgonen tog jag 3 st. till, alla med samma resultat. Tillslut vågade jag mig på det digitala. Vilken lycka! 

Grattis! :D
Svar på tråden BIM Mars 2019