• Jo79

Scrapträsket

Skumpis: På söndagar, oftast. Inlämning ska väl vara på söndagar innan 24, och den nya utmaningen kommer på söndagen eller däromkring. Finns på forumet under utmaningar (heter det väl..?)Man ska lägga upp Lo:n i en speciell mapp som heter typ "skissutmaning v.11".

Nu ska jag in och berömma Cheri för hennes UNDERBARA Lo:s!

• Jo79

Så småningom, kanske redan idag, kommer Cheris Lo att ligga på första sidan, då behöver man inte leta alls! Bra va?

• Jo79

...och det gör jag med! Allt för att inte krångla till det för mig!

• Jo79

Hi hi... det verkar som om det smittar!

Jag blev visst vald till dagens scrappiz igår...!

Totalt oväntat!

och för en gångs skull var jag inte inne på nätet en enda gång igår kväll så jag såg några grattis i min gb här och tänkte va...?

oh vad kul!!

• Jo79

Grattis Cheri! Har precis kollat på ditt bidrag till skissutmaningen... Shit vad snygg! Den hamnde i min favoritmapp direkt...

Jag har hamnat i en liten block känner jag. Sitter mest framför datorn och kollar på än det ena än det andra, som nu. Jag hade lovat mig själv att scrappa nu när Ellen sover... MEN, här sitter jag! Får ta mig i kragen och försöka scrappa ikväll istället...

• Jo79

Grattis Zara!

Ja tjejer, det är väl bara att beta av alla i tråden till dagens scrappiz! Eller??

Jag tycker faktiskt att det är lite svårt att veta vem som inte varit "dagens..." inne på scrappiz, svårt att hitta, så man har ju lite hjälp i den här tråden... Slå oss på bröstet och känn oss stolta!!

• Jo79

Nemas problemas här heller... och så smaskiga och fina recpet! Mycket roligare att ha än mina klottriga rutpapper....

• Jo79

Gå in på din profil, längst upp till vänster, och lägg länken där det står signatur. Så har jag för mig att jag gjorde...

• Jo79

Hmmm... menar ju inte till vänster, utan lite till höger!
    Jag är så kass på höger och vänster!!

• Jo79

Frågar väl här med dådå... ska göra ett grattiskort till söstra mi, och har en fråga..

Om jag vill fästa säg en blomma med en brad, då syns ju den på baksidan av kortet? Och om jag då vill ha ett öppningsbart kort, då ska jag ju skriva och kanske ha en blomma med en brad även där? Hur döljer jag? Eller gör man inte det? *förvirrad*

Svar på tråden Scrapträsket