• Cia o krabaten

Scrapträsket

Scrapbooking är att arrangera fotoalbum med flera papper och dekorationer. Och inte minst berätta saker! (Journaling)
    Kika gärna in i våra gallerier för att se exempel.

Vi svarar gärna på frågor i denna tråd, men kolla först in första inlägget i tråden där massor med info finns. Och även scrappiz.se

En liten varning innan du ger dig in på denna hobby: Det är BEROENDEFRAMKALLANDE

• Svar på tråden Scrapträsket
  • smulan001

skumpis! Jag ÄLSKAR cirklar Har lagt upp mitt bidrag! (på scrappiz alltså)

• Skumpis

Lyckost dig smulan Vågar inte gå in och kolla på inkomna bidrag för då blir jag bara knäckt Hade det inte varit för att vi ska göra utmaningen imorgon på träffen så skulle jag knycklat ihop skissen och glömt den

Vet att ni svarat på detta hundra gånger men då var det inte aktuellt så jag läste inte... Hur spegelvänder man bokstäver för utskrift? Tänkte göra egna bokstäver och klippa ut. Har aldrig provat det.

• myskatt

Skumpis
    Vilket program?

PS: Image - Rotate Cancas - Flip horisontalt. Det spegelvänder hela lagret.

• Skumpis

myskatt - Aha, jag måste in i bildprogram!?! Jag trodde kanske att jag kunde fixa till det i utskriftsformat eller liknande.... Är inte så haj på PS.

• Cheri

åååååååååååååååååh jag e så scrapsugen... men hittar inga foton jag vill använda o sen hittar jag inga papper jag vill ha.. jag har tappat inspirationen Gråter hjälp hjälp!!

• rastom32

Knåpade ihop ett "Krya På Dig-kort" härom kvällen på "Scraprooms" scrapkväll... ni kan kika om ni vill, risa o kanske rosa? Är snart klar med ena halvan av min jul-LO... tänkte det skulle bli en dubbel - få se om jag får tid idag... ska ju på scrapmässa på IH i HBG Fast min plånbok är dessvärre tunn redan Hmm...

*S*

Svar på tråden Scrapträsket