• Cia o krabaten

Scrapträsket

Scrapbooking är att arrangera fotoalbum med flera papper och dekorationer. Och inte minst berätta saker! (Journaling)
    Kika gärna in i våra gallerier för att se exempel.

Vi svarar gärna på frågor i denna tråd, men kolla först in första inlägget i tråden där massor med info finns. Och även scrappiz.se

En liten varning innan du ger dig in på denna hobby: Det är BEROENDEFRAMKALLANDE

• Svar på tråden Scrapträsket
  • tr3z

*puh* vilken pärs det är att gå på mässa! Men jag är fattigare så det måste ha varit bra Har dock inte fått hem allt på min inköpslista, men nåt som inte stog med slank ner i påsarna

Nu kan jag avsluta denna veckans Fl-utmaning och kolla in till ZaraÖ och se nästa vecka.. KUL!

Bidrag till FL-utmaningen sön 2/4 skickas till mig: perstorpsbor@yahoo.se
  • myskatt

Men alltså, vad har jag gett mig in på!!!!

Har redan fått ihop ett bidrag till nästa veckas utmaning och detta på mina minimala tillgång till material . Fiskar nu efter ZaraÖs mailadress...

• ZaraÖ

Hola!
    Super scrappade och gjorde skissen på inte mindre än en timme! rekord!

Oj du var skapligt snabb du med myskatt!!

Min mail: [email protected]

• aell

Hjälp! Jag får inte tag i nån kamera! Gubben har min på sitt jobb... Är det idag eller i morgon som LOn ska vara hos tr3z?

• ZaraÖ
    i morn innan kl 20. Ska jag förminska den till nått särskilt format? eller har ni skickat den som den är?
  • piis

Varit på mässan i helsingborg i dag och ska dit i morgon med. Det är ju en del pengar som går åt vid ett sånt besök kan man konstatera. Hoppas alla haft en bra dag. Ska vila upp mig innan nästa mässdag.

• aell

Ok, då kanske jag får tag på en kamera i morgon... Ska försöka vara lite tidigare ute med nästa LO. Den såg jättehäftig ut ZaraÖ!

• kela81

Nu så ligger Dopkortet ute i galleriet Belv faktist ganska nöjd själv förutom den seda texten...titta gärna in och säg vad ni tycker

• ZaraÖ

Kul att ni verkar gilla skissen!

Nu är min mailad tr3z!

• Skumpis

Blä, för scrappiz skiss denna vecka. Någon här sa att hon inte gillade cirklar. Jag gör inte heller det!!!

Svar på tråden Scrapträsket