• Cia o krabaten

Scrapträsket

Scrapbooking är att arrangera fotoalbum med flera papper och dekorationer. Och inte minst berätta saker! (Journaling)
    Kika gärna in i våra gallerier för att se exempel.

Vi svarar gärna på frågor i denna tråd, men kolla först in första inlägget i tråden där massor med info finns. Och även scrappiz.se

En liten varning innan du ger dig in på denna hobby: Det är BEROENDEFRAMKALLANDE

• Svar på tråden Scrapträsket
  • smulan001

Grattis Så mycket BV till lilltjejen och krya på dig!!!

• kela81

*pust vilken jobbig dag* Tråkigt väder och ont i händerna efter att ha jobbat Kul att kolla in här och se att BV fått sin lilla prinsessa nu i allafall
    STORT GRATTIS TILL BV

2xA-jo...det är nog så att man spänner sig så himmla mycket...man vill ju så gärna att det ska bli rakt och bra när man jobbat med nått så länge och ska lägga sista delen till en ny LO med lite text...

• tr3z

Cheri - jo, jag skrev det innan, men det är några sidor bak, den är i inboxen

2XA - Mottagen!

Blir en svår omröstning känner jag, alla har gjort himla snygga saker, nästan så man blir sugen påa tt försöka sig på att göra en skiss nån gån bara för att få se sina saker förverkligas av andra... Faaaaaast, då måste man ju vinna först!

• Skumpis

Ni gbg:are, imorgon måste jag köpa lite papper inför scrapträffen på söndag. Vilka har bäst utbud runt femman???

Och vad heter den affären vid kyrkogatan nånstans, som just nu har 50% på allt???

♥Inte fullt så elak som jag verkar♥
  • leamon

GRATTIS BV!!!!

Trodde gårdagen skulle bli en kostnadsfri dag då jag skulle vara hemma hela dagen...men ack vad jag bedrog mig...har skickat efter scrapgrejjer för ett antal hundra kronor...suck....

• Cia o krabaten

Måste bara bli nr 1000!!!!!!!!!!!!!!

Svar på tråden Scrapträsket