• Cia o krabaten

Scrapträsket

Scrapbooking är att arrangera fotoalbum med flera papper och dekorationer. Och inte minst berätta saker! (Journaling)
    Kika gärna in i våra gallerier för att se exempel.

Vi svarar gärna på frågor i denna tråd, men kolla först in första inlägget i tråden där massor med info finns. Och även scrappiz.se

En liten varning innan du ger dig in på denna hobby: Det är BEROENDEFRAMKALLANDE

• Svar på tråden Scrapträsket
  • Cia o krabaten

Fy F'n vad förbannad jag blir på oärliga människor på tradera!!!!!!!

Såg nu två annonser på samma album. Ett var ytropspriset 90:- och det andra 120:-
    Till saken hör att detta album såldes på Netto förra veckan för 79:-!!!!!!!!!!!!!!!!
    Är det inte fräckt?!?!?!??????????

• tr3z

Dagens RAK-tack går till Sussieb som har skickat världens sötaste kuvert med smått å blandat till mig! Tuuuuusen tack och vilken fiiiiiin "lapp" eller vad man ska kalla det! ♥

• Glyfen

Oj oj!! Här ligger spänningen i luften inför utmaningen... Skrattande Jag har också tänkt att skicka in ett litet bidrag, men jag är alltid ute i sista minuten såå.... söndag kl 20 var det sagt eller??

Kul att VI äntligen har fått en bebbe! Kyss

• piis

HAr varit på scrapträff på scraproom och gjort 5 nya layouter. HAr lagt upp dem på scraprooms galleri...
    I helgen är det mässa och jag hade tänkt åka dit både lördag och söndag. Det ska bli kul!!
    Hoppas alla får en trevlig helg!

• tr3z

Nu ska jag straxt åka iväg till Hbg Så bekräftelse på inskickade LO's kommer i eftermiddag/kväll.

Bidrag till FL-utmaningen sön 2/4 skickas till mig: perstorpsbor@yahoo.se
  • LillemorR

ojoj nu har jag inte hängt med alls...vad är det för tävling här på FL???
    Nyfiken nyfiken...

• BackinBlack

Cia:
    Jo, sådär brukar det vara ibland på Tradera! Förut sålde de hörnstämplar styckevis som kostade 30 kr i set om tre och buden var mellan 30-45 kr styck på Tradera. Det fanns ett liknande (likadant?) set på Panduro samtidigt, men inte ens det kostade så mycket. Så det gäller att veta vad det är värt så att man inte blir blåst... Fula fiskar på Tradera.

nu med en liten Uma
  • bitte71
    Hej...
    Ursäkta att jag klampar in såhär i tråden, men jag är totalt nybörjare när det gäller scrappbooking - har aldrig scrappat... Nu skulle jag vilja göra en första "boken om mig" till lilltjejen - har en Bamses första bok till henne, men den känns lite....vad ska jag säga...torftig och tråkigFlört.

Jag har kollat på det första inlägget i tråden här och där står ju det mesta som jag förstår det. Men nu undrar jag eftersom jag inte har ngn affär här i närheten och jag såg att Panduro har "startkit" för babyns första bok: är de startkiten prisvärda? Det man får i dem är ju album, himla massa bokstäver, papper, limpenna och ngt mer tror jag. Men ska jag köpa till fler saker- alltså det finns ju hur mkt som helst så jag blir alldeles snurrig Förvånad. Kan jag få lite tips?
    Det vackraste jag vet: Oscar 000121 och Linnéa 051209
  • Glyfen
    Ska till Örebro på måndag och måste så klart spana in scrap-utbudet!
    Nån som vet om/vart man kan få tag i material i Örebro??
Svar på tråden Scrapträsket