• Cia o krabaten

Scrapträsket

Scrapbooking är att arrangera fotoalbum med flera papper och dekorationer. Och inte minst berätta saker! (Journaling)
    Kika gärna in i våra gallerier för att se exempel.

Vi svarar gärna på frågor i denna tråd, men kolla först in första inlägget i tråden där massor med info finns. Och även scrappiz.se

En liten varning innan du ger dig in på denna hobby: Det är BEROENDEFRAMKALLANDE

• Svar på tråden Scrapträsket
  • Finta

Mem, jag ser en trådstartspil på denna sida.... konstigt att det är så olika!

Har i alla fall varit på Papprika och handlat lite idag, blev inte så mycket eftersom jag har 2 månadspaket på G in. Är riktigt STOLT över mig själv att jag kunde hålla igen på pengarna!

• Zweet

vet ni om det finns nån scrapaffär i uppsala eller gävle?

• Cheri
    Finta skrev 2006-04-08 15:52:20 följande:
    Mem, jag ser en trådstartspil på denna sida.... konstigt att det är så olika!Har i alla fall varit på Papprika och handlat lite idag, blev inte så mycket eftersom jag har 2 månadspaket på G in. Är riktigt STOLT över mig själv att jag kunde hålla igen på pengarna!
    Jag ser oxå en, men tror det är lätt att missa den..

Dom har ju gjort en o annan miss vad gäller användarvänlighet på den här nya versionen...
  • MAMMSY
    Cheri skrev 2006-04-08 16:36:32 följande:
    tråden står still
    Ja jag vet känns som den gjort det i flera dagar.. Håller alla på å scrappar eller???!
  • Cheri
    MAMMSY skrev 2006-04-08 16:51:26 följande:
    Cheri skrev 2006-04-08 16:36:32 följande: tråden står still Ja jag vet känns som den gjort det i flera dagar.. Håller alla på å scrappar eller???!
    en scrapswacka kke?
  • MAMMSY

Cheri jag väntar ju på din skiss ju sen ska jag oxå scrappa istället ör att hänga här

• MAMMSY

lillvida: Ja det har jag hon har en massa bra saker å ligger bra i pris tycker jag , snabb leverans med

Svar på tråden Scrapträsket